نسخه چاپی

نقوی: رزمایش‎سپاه ‎گوشه‌ای از قدرت‎ایران بود

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: امروز سپاه با قدرتی كه نشان داد به همه جهانیان ثابت كرد هرگونه تهدیدی كه در هر گوشه‌ای از جهان علیه ایران رقم بخورد در نطفه خفه خواهیم كرد و نمی‌گذاریم كوچكترین اقدامی علیه كشور ما صورت پذیرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی گفت: رزمایش پیامبر اعظم 9 نشان داد که جمهوری اسلامی ایران به قدرتی رسیده است که توان مقابله با تمام هجمه‌های دشمنان را دارد.

سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی امروز در صبحگاه مشترک رزمایش «الی بیت‌المقدس» شهرستان ورامین که با حضور گردان‌های بیت‌المقدس حوزه‌های یک حضرت قائم (عج)، حوزه 6 حضرت سجاد (ع)، حوزه 12 شهید مدرس و حوزه 13 رجب برگزار شده بود، اظهار داشت: از اینکه امروز بسیجیان ورامین حاضر هستند تا در این رزمایش شرکت کنند و از اینکه آمادگی دارید تا در برابر معاندان داخلی و دشمنان خارجی بایستید و همچنان ایستاده‌اید تا مسیر انقلاب از راه اصلی خود خارج نشود، سپاسگذاریم.

وی با بیان اینکه باعث خوشحالی است که ناحیه مقاومت بسیج ورامین دارای نیروهای جوان و انقلابی است، تصریح کرد: رزمایش پیامبر اعظم 9 نشان داد که جمهوری اسلامی ایران به قدرتی رسیده است که توان مقابله با تمام هجمه‌های دشمنان را دارد به همین منظور نیز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حتی قدرت تفکر مقابله با ایران را نیز ندارند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: امروز سپاه با قدرتی که نشان داد به همه جهانیان ثابت کرد هرگونه تهدیدی که در هر گوشه‌ای از جهان علیه ایران رقم بخورد در نطفه خفه خواهیم کرد و نمی‌گذاریم کوچکترین اقدامی علیه کشور ما صورت پذیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا خاطر‌نشان کرد: دشمنان بدانند که نباید ایران‌هراسی را تبلیغ کنند زیرا استراتژی ایران حمله نیست بلکه دفاع است و اگر تهدیدی نباشد با هیچ کشوری مشکلی نداریم و حاضریم با تمام کشورهای جهان به غیر از رژیم صهیونیستی و آمریکای شیطان‌صفت ارتباط برقرار کنیم.

نقوی بیان کرد: سیستم دفاعی ما چتر امنیتی برای تمام کشورهای دنیا به‌ویژه همسایگان ما که می‌دانیم قادر به دفاع از خودشان نیستند، است.

مجمع نمایندگان تهران خاطرنشان کرد: باید به دنیا ثابت کنیم که قادر هستیم که امنیت ایران، خلیج فارس و تنگه هرمز را حفظ کنیم و نیازی به ناوهای آمریکایی و انگلیسی برای این کار نیست؛ ایران با این کار ثابت کرد این ظرفیت را در اختیار دارد و حاضر است آن را در اختیار کشورهای دیگر نیز بگذارد.

نقوی اظهار کرد: اگر آمریکای خبیث می‌خواهد که به دنیا ثابت کند که ایران قدرتی خطرناک است، باید بداند که این حرکتی خطا است، زیرا حتی در زمینه انرژی هسته‌ای اعلام کرده‌ایم که حاضریم دستاوردهای خود را در اختیار تمام کشورهای همسایه خود قرار دهیم.

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود: در مذاکرات دیدیم که طرف‌های غربی چگونه خصومت خود را نشان داده و می‌خواهند که این انرژی را در اختیار خود داشته باشد به همین دلیل نیز می‌گویند که ایران زیر نظر ما فعالیت‌های هسته‌ای انجام دهند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فعالیت‌های هسته‌ای و رزمایش‌هایی مانند پیامبر اعظم 9 گوشه‌ای از قدرت امروز کشور ما را نشان می‌دهد و دنیا مجبور است در مقابل این قدرت سر تعظیم فرود آورد.

وی افزود: امروز زمانی که به کشورهای غربی سفر می‌کنیم سرمان را بالا می‌گیریم که نیروهای بسیج و سپاه یقه نیروهای غربی را در دست گرفته‌اند به گونه‌ای که رژیم صهیونیستی به‌صورت غیرمستقیم پیام داده است که کوتاه آیید.

نقوی بیان کرد: کشورهایی که 30 سال تلاش کردند تا ایران را از بین ببرند شاهد هستند که تمام منطقه به الگویی از جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است که این به دلیل تلاش‌های شبانه‌روزی تمام زحمت‌کشانی است که طی 35 سال گذشته ایستاده‌اند و به درجه شهادت و جانبازی نیز نائل آمده‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا خاطرنشان کرد: رزمایش‌هایی مانند رزمایش‌های الی بیت‌المقدس شهرستان ورامین نشان می‌دهد که در مقابله با هر تهدید داخلی آمادگی کامل داریم و برای مقالبه با هر جنگ نرمی نیز آماده هستیم.

۱۳۹۳/۱۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...