نسخه چاپی

امداد هلال احمر ایران به بهمن‌زدگان افغانی

معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر، از آمادگی این جمعیت برای امدادرسانی به آسیب دیدگان حادثه وقوع بهمن در افغانستان خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مهر، در پی وقوع بهمن و کشته شدن تعداد زیادی از مردم افغانستان، جمعیت هلال احمر ایران با ارسال پیامی ضمن اعلام مراتب تسلیت، آمادگی خود را برای کمک در انجام عملیات های پاسخگویی به حادثه و مساعدت به مردم آسیب دیده اعلام داشت.

محمد شهاب الدین محمدی عراقی معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر با ارسال پیامی به محمد نعیم دیندار دبیرکل جمعیت هلال احمر افغانستان مراتب تسلیت و همدردی جمعیت هلال احمر ایران را اعلام کرد.

در این پیام، آمده است: خبر وقوع چندین بهمن ناشی از سقوط برف سنگین در چهار ولایت شمالی کشورتان را که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی بسیاری از مردم شد، موجب تاسف و تاثر اینجانب شد.

در همین خصوص، جمعیت هلال احمر ایران مراتب تسلیت عمیق خود را به جنابعالی و مردم شریف افغانستان اعلام و با خانواده های بازماندگان و آسیب دیدگان این حادثه غم انگیز همدردی می نماید. جمعیت هلال احمر ایران همچنین آمادگی خویش را جهت کمک به جمعیت هلال احمر افغانستان در انجام عملیات های پاسخگویی به حادثه در مساعدت به مردم آسیب دیده اعلام می دارد.

از درگاه خداوند سبحان، بخشایش و رحمت واسعه الهی برای کشته شدگان، صبر و شکیبایی برای بازماندگان و عزت و سربلندی دولت و ملت دوست و برادر افغانستان را مسئلت می نمایم.


۱۳۹۳/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...