نسخه چاپی

به ایران اجازه دسترسی به سلاح هسته‌ای را نخواهیم داد

عکس خبري -به ايران اجازه دسترسي به سلاح هسته‌اي را نخواهيم داد

شبكه تلویزیونی سی ان ان به پخش زنده سخنرانی سامانتا پاور، نماینده آمریكا در سازمان ملل، در نشست گروه لابی صهیونیستی ایپك در واشنگتن پرداخت.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، سامانتا پاور در ابتدای این سخنرانی، از سران ایپک به علت تلاش های شان برای افزایش همکاری ها و بهبود مناسبات میان آمریکا و اسرائیل، تشکر و قدردانی کرد و شخصاً برای آنان کف زد.

پاور نماینده آمریکا در سازمان ملل در سخنرانی خود در کنفرانس سالانه ایپک گفت: هرگز به ایران اجازه نخواهیم داد به سلاح هسته ای دست پیدا کند.وی افزود: چه مذاکرات شکست بخورد و چه توافق حاصل شود، اوباما بر این تعهد باقی خواهد ماند.هرگز غروبی برای تعهد آمریکا به امنیت اسرائیل وجود نخواهد داشت، هرگز!

وی افزود: «درباره تنش‌ در روابط اسرائیل و آمریکا شنیده‌اید اما اجازه دهید میان سیاست‌ها و اصول تفاوت قائل شویم. روابط آمریکا و اسرائیل فراتر از سیاست بوده و همواره این چنین باقی خواهد ماند.مشارکت آمریکا و اسرائیل هرگز نباید تحت تاثیر سیاست قرار بگیرد. »

وی افزود: «با تصویب ۱۸ قطعنامه ضد اسرائیلی سال گذشته در مجمع عمومی سازمان ملل و با قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل درباره کشور مستقل فلسطینی مخالف هستیم. این اشتباه است که به اسرائیل بگوییم میان امنیت و صلح یکی را انتخاب کن. هیچ کشور دیگری این چنین تقاضایی را نخواهد کرد.»

۱۳۹۳/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...