نسخه چاپی

مرغ به سفره های مردم باز می گردد؟

معاون امور دام وزارت جهاد كشاورزی گفت: قیمت هر كیلو مرغ منجمد برای عاملان توزیع از 5500 تومان به 5100 تومان كاهش یافت.

به گزارش نما به نقل از واحد مرکزی خبر، حسن رکنی با اشاره به اینکه اعضای ستاد تنظیم بازار کشور امروز به منظور حمایت از مصرف کننده و تعدیل قیمت گوشت مرغ در بازار با کاهش قیمت گوشت مرغ منجمد موافقت کردند افزود: بر اساس این تصمیم، رؤسای سازمان های جهاد کشاورزی، استانها و عوامل توزیع می توانند هر کیلو مرغ منجمد را با قیمت هر کیلو ۵۱۰۰ تومان تحویل بگیرند.

وی گفت: امسال برای نخستین بار بیشترین ذخیره سازی گوشت مرغ از تولید داخلی بوده است و با توجه به ذخایر قابل قبول هیچ محدودیتی در عرضه مرغ منجمد به شبکه های توزیع نداریم.

معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی افزود: مرغ های ذخیره سازی شده از بهترین برندهای تولید داخل و با استاندارد و کیفیت بالاست و مقداری از این ذخیره نیز صادر شده است.

رکنی گفت: با توجه به ذخیره سازی مناسب برای تأمین نیاز ماه مبارک رمضان نیز آمادگی کامل داریم.

وی افزود: بر اساس تصمیم دولت، مرغهای منجمد در بسته حمایتی دهک های پایین و کم درآمد جامعه نیز قرار دارد.

معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: دولت برای هر کیلو مرغ منجمد بیش از دو هزار تومان به مصرف کنندگان یارانه داده است.
رکنی افزود: قیمت هر کیلو مرغ منجمد در میادین میوه و تره بار از ۵۹۰۰ تومان به ۵۷۵۰ تومان رسید و با تصمیم ستاد تنظیم بازار، این قیمت کاهش قابل توجهی خواهد داشت.

وی درباره قیمت گوشت گرم مرغ گفت: میانگین قیمت هر کیلو گوشت گرم مرغ ۷۶۰۰ تا ۷۷۰۰ تومان بود که با افزایش میزان تولید، این قیمت در روزهای آینده کاهش خواهد یافت.

معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی افزود: در ماه بهمن میزان جوجه ریزی در مرغداری ها افزایش یافت که همین اقدام در کاهش قیمت گوشت گرم مرغ تأثیر دارد.

رکنی گفت: هر کیلو گوشت مرغ امروز در میادین میوه و تره بار ۶۹۸۰ تومان بود که امیدواریم با افزایش میزان عرضه، این قیمت کاهش یابد.

۱۳۹۳/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...