نسخه چاپی

انتقامجوی وایبری دستگیر شد

جوان كرمانشاهی كه با پاسخ نه از سوی دختر مورد علاقه اش مواجه شد، صفحه ای جعلی به نام وی در شبكه اجتماعی وایبر درست كرد و با انتشار عكس و پیام های تهدید آمیز قصد انتقامجویی را داشت اما در دام پلیس گرفتار شد.

به گزارش نما ، پایگاه اطلاع رسانی پلیس روز دوشنبه به نقل از رییس پلیس فتای استان کرمانشاه گفت: خانمی با مراجعه به پلیس فتا و ارائه شکایت در این مورد که شخصی ناشناس در شبکه اجتماعی وایبر، اقدام به انتشار تصاویر شخصی وی کرده و با ارسال دادن پیام های تهدید آمیز، باعث ایجاد مزاحمت برای او شده است، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.

به گفته سرهنگ علی شفیعی، با انجام تحقیقات فنی و استعلام در مورد عملکرد این فرد در شبکه وایبر، کارشناسان موفق به شناسایی متهم شدند که با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و حتی لوازم و تجهیزات رایانه ای که به وسیله آنها مرتکب عمل مجرمانه شده بود نیز توقیف شد.

رییس پلیس فتای کرمانشاه افزود: متهم در مقابل دلایل مستند پلیس به جرم خود اعتراف کرد و گفت: چندی پیش به قصد ازدواج با این خانم آشنا شدم اما زمانی که وی جواب رد داد با همدستی برادرم و به منظور انتقام گیری از او اقدام به انتشار عکس هایی که از وی داشتم در شبکه وایبر کردم.

۱۳۹۳/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...