نسخه چاپی

دست كلاه‌قرمزی شكست!

در حالی كه حدودا یك هفته ای می شود كه فیلمبرداری "كلاه قرمزی۹۴″ برای پخش در ایام نوروز آغاز شده؛ همچنان شنیده‌های فراوانی درباره دلایل تاخیر در آغاز فیلمبرداری به گوش می‌رسد.

به گزارش نما ، سینما ژورنال با بیان این مقدمه در ادامه نوشت: برخی از مشکلات پیرامون توافق مالی میان حمید مدرسی تهیه‌کننده کار و مدیران سیما به عنوان اصلی‌ترین دلیل این تاخیر اعلام می‌کنند. در نگاه این عده رقم درخواستی مدرسی برای تولید یک مجموعه تازه از "کلاه قرمزی” 200 میلیونی بیشتر از رقم سال قبل بوده و همین باعث تردیدهای منتهی به تاخیر فیلمبرداری اثر شده است.

اما یکی از صداپیشه‌های "کلاه قرمزی” که خواست نامش فاش نشود در گفت‌وگو با سینماژورنال با تایید مشکلات مالی دو طرف موردی دیگر را هم به عنوان دلیل تاخیر در تولید "کلاه قرمزی” بیان کرد.

شکستگی دست دنیا فنی‌زاده

به گزارش سینماژورنال این صداپیشه با اشاره به حادثه‌ای که برای عروسک‌گردان "کلاه قرمزی” پیش آمده و باعث شکستگی دست وی شده بود، این شکستگی را دلیل مهمتر تاخیر در آغاز فیلمبرداری دانست.

گویا دنیا فنی‌زاده عروسک گردان "کلاه قرمزی” که یکی از مهره‌های اصلی تولید این مجموعه است و از نخستین روزهای تولید این برنامه در دهه هفتاد در کنار حمید جبلی و ایرج طهماسب بوده دچار شکستگی دست شده بود و همین شکستگی موجب شد ضبط کار با تاخیر بیشتری آغاز شود.

البته فنی‌زاده با دست شکسته در تمرینات پیش از آغاز فیلمبرداری که حدودا سه هفته‌ای جریان داشت حاضر می‌شد و سعی می‌کرد در حال و هوای صحنه شریک باشد.

پخش از ششم فروردین

ایرج طهماسب امسال یک مجموعه ۲۲ قسمتی از "کلاه قرمزی” را کارگردانی می‌کند اما به دلیل تقارن هفته اول نوروز با ایام فاطمیه این مجموعه از انتهای هفته اول یعنی روز ششم فروردین ماه روی آنتن خواهد رفت.

مجموعه "کلاه قرمزی” در ۲۲ قسمت تولید می‌شود که حدودا ۱۵ قسمت آن در نوروز روی آنتن می‌رود و ۷ قسمت باقی‌مانده در مناسبت‌های دیگر سال پخش می‌شود.

۱۳۹۳/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...