نسخه چاپی

جلالی:۷۰ دقیقه فحش خوردم

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز با انتقاد از تماشاگران تیم ذوب‌آهن اصفهان و فحاشی آنها گفت: این تماشاگران را در عمرم ندیده بودم زیرا در بازی امروز نزدیك به ۷۰ دقیقه فحش خوردم.

به گزارش نما به نقل از مهر، مجید جلالی عصر امروز پس از شکست سنگین تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت:باید بگویم که تیم سایپا در مسابقه امروز، تیم ناقصی بود و ما نتوانستیم در بخش حمله عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم زیرا زور ما در این مسابقه کم بود.

وی افزود: ما بازی را خوب شروع کرده و خیلی زود گل زدیم اما متأسفانه بعد از پنالتی غیر منصفانه تیم ما نتیجه را از دست داد.

سرمربی تیم سایپای البرز با انتقاد از رفتار تماشاگران ذوب‌آهن در قبال تیم سایپا و بازیکنان آن تصریح کرد: آنچه بیش از نتیجه مرا ناراحت می‌کند، تماشاگرانی است که من در عمرم ندیده بودم زیرا آنها ۷۰ دقیقه به ما فحش می‌دادند و این مسئله غیر منصفانه بود.

وی بیان داشت: متأسفانه تماشاگران آنها به میزان زیادی به من فحش می‌دادند و هیچ کس به این مسئله توجهی نشان نداده و مورد توجه هیچ کس نیست.

جلالی در پاسخ به سئوالی درباره اینکه چرا سایپا کاوه رضایی را از دست داد، بیان داشت: رضایی ۵،۶ هفته آسیب‌دیده بود و بعد از آن از نظر بدنی شرایط خوبی نداشت اما نسبتا خوب بازی می‌کرد. ما مجبور شدیم که کاوه رضایی و حاتمی را بفروشیم و اگر نمی‌فروختیم، مجبور به انحلال تیم می‌شدیم.

وی تصریح کرد: ما از درون تیم مشکل داشتیم و برخی تیم‌ها به دلایل مشکلات مالی مجبور هستند که کارهایی انجام دهند که باشگاه مجبور به آن می‌شود.

سرمربی تیم سایپای البرز خاطرنشان کرد: امیدوار هستم که کار خود را تا آخر ادامه دهیم و بتوانیم به اهداف مد نظر خود برسیم و ترکیب ما دارای جوانانی است که روز به روز بهتر شده و به زمان احتیاج دارند.

وی با اشاره به صحنه پنالتی اعلام شده در این مسابقه اضافه کرد: برای من چندین بار در بازی‌های دیگر اتفاق افتاده که صحنه‌ای مانند این پنالتی را اعلام نکرده‌اند و این مسئله روی کیفیت بازی ما تأثیرگذار بود و روند بازی را تغییر داد.

۱۳۹۳/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...