نسخه چاپی

افزایش 25درصدی ورود خودرو به جزیره كیش

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی جزیره كیش گفت: ورود خودرو به جزیره كیش در تعطیلات نوروزی امسال تاكنون رشد 25 درصدی داشته است.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: دبیر ستاد تسهیلات نوروزی جزیره کیش گفت: ورود خودرو به جزیره کیش در تعطیلات نوروزی امسال تاکنون رشد 25 درصدی داشته است.

محمدمحب خدایی روز چهارشنبه اظهار داشت: بیش از پنج هزار خودرو تا دوم فروردین از طریق بنادر چارک، لنگه و آفتاب وارد کیش شده اند.

وی افزود: با توجه به برنامه و مشوق هایی که مدیر عامل منطقه آزاد کیش در سطح جزیره و در بخش شرکت های هواپیمایی، توراپراتورها و حوزه گردشگری ایجاد کرد، شاهد افزایش 14درصدی پروازها و 25 درصدی خودروها به این جزیره هستیم.

وی با تاکید بر این که در این مدت نظارت خوبی در حوزه گردشگری و بر کنترل قیمت ها صورت گرفته است، از کاهش شکایات مردمی خبر داد.

محب خدایی همچنین گفت: با توجه به همزمانی تعطیلات نوروزی با ایام فاطمیه، برنامه های نوروزی در دو سطح و بازه زمانی (ویژه ایام فاطمیه و بعد از آن ) انجام می شود.

وی به برنامه های نوروزی در کیش اشاره کرد و گفت: برنامه فرهنگی نیز همچون نمایشگاه اقوام در محل کشتی یونانی، بازارچه ساحلی و بویژه بخش کودکان با استقبال خوبی رو به رو شده است.

پیش بینی می شود با توجه به افزایش نیافتن نرخ بلیت و عوارض در مسیرهای دریایی و اجرای سیاست های هماهنگ در کنترل قیمت خدمات و گردشگری آمار ورودی گردشگران نوروزی نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته باشد.

جشنواره نوروزی از 26 اسفند 93 آغاز شده است و تا 13 فروردین اد

۱۳۹۴/۱/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...