نسخه چاپی

۶۰ درصد واگن های مترو ساخت داخل است.

معاون حمل و نقل و ترافیك شهردار تهران گفت: ۶۰ درصد واگن های مترو ساخت داخل است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: ۶۰ درصد واگن های مترو ساخت داخل است.

سیدجعفر تشکری هاشمی درباره تجهیزات مترو، اظهار داشت: تجهیزات مترو شامل دو گروه ثابت و متحرک است؛ واگن ها و لوکوموتیوها از جمله تجهیزات متحرکی هستند که طی سال های اخیر درکارخانه واگن سازی متروی تهران ساخته می شوند و شامل واگن های یک طبقه و دو طبقه مترو هستند.

وی ادامه داد: با افزایش سهم واگن های داخلی در ناوگان ریلی تهران، تجهیزات و تزئینات داخلی و ظاهری واگن های مترو را نیز در داخل تولید و نصب می کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران تصریح کرد: در حال حاضر 60 درصد واگن های مترو ساخت داخل است و مدیریت شهری جرأت و جسارت مثال زدنی خود را در استفاده از از توان داخلی در ساخت و ساز مترو به اثبات رسانده است.

وی خاطرنشان کرد: پست های برق و تجهیزات سیگنالینگ از جمله تجهیزات داخلی هستند که معدود سازندگان در دینااین تجهیزات را تولید می کنند این درحالی است که اکنون نمونه هایی از سیگنالینگ تولید داخل در مترو به کارگیری شده است.

تشکری هاشمی گفت: مدتی است با جهاد دانشگاهی کشور مذاکراتی داشته ایم تا تجهیزات محدود داخلی مترو را از طریق مهندسی معکوس و الگوگیری از تجارب خارجی به دست سازندگان داخلی تأمین کنیم.

۱۳۹۴/۱/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...