نسخه چاپی

آخرین محدودیت‌های ترافیكی جاده‌های تهران

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، آخرین محدودیت‌های ترافیكی جاده‌های تهران را تشریح كرد و گفت: محور امام رضا (ع) محدودیتی ندارد.

به گزارش نما، مهران کرانیان دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس در شرق استان تهران، در تشریح آخرین محدودیت‌های ترافیکی بیان کرد: در محور هراز تردد کامیون و کامیونت‌ها وجود دارد، همچنین در محور فیروزکوه ممنوعیت آمد و شد کامیون‌ها و کامیون‌های کشنده را داریم که این مواد برای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی صدق نمی‌کند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: در محور امام رضا (ع) محدودیتی بدین صورت وجود ندارد؛ تردد در این محور پرشمار اما به روانی صورت می‌گیرد و با آمار موجود پیش‌بینی می‌شود در این محور نیازی به اعمال محدودیت نباشد.

وی افزود: وضع آب و هوایی به ویژه در محورهای کوهستانی و با شهرها و پیرامون شهرها متفاوت است و در این مناطق اوضاع جوی به صورت ناگهانی دگرگون می‌شود و بارش‌های پراکنده از نوع برف و رگبار، وزش باد و کولاک در این مناطق وجود دارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: در چند روز گذشته در محور هراز پیوسته کولاک، برف و رگبار را شاهد بودیم و نیاز است مسافران با آمادگی بیشتر، خودرو ایمن و سالم و ابزار زمستانی سفر خود را آغاز کنند.

کرانیان ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی، توده بارشی جدیدی از روز یکشنبه هفته آینده وارد کشور می‌شود و برای چنین شرایط جوی باید آمادگی لازم را داشته باشیم.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: با توجه به اینکه با ورود این سامانه بارشی لغزندگی جاده را در مقاطعی شاهد خواهیم بود، به رانندگان صبر و شکیبایی در رانندگی، رعایت سرعت مطمئن و فاصله طولی ایمن و عدم سبقت را توصیه می‌کنیم تا سفری ایمن داشته باشند.

۱۳۹۴/۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...