نسخه چاپی

آمریكایی‌ها باید اعتماد مردم ایران را جلب كنند

عکس خبري -آمريکايي‌ها بايد اعتماد مردم ايران را جلب کنند

رئیس شاخه جوانان حزب اسلامی كار گفت: بی‌اعتمادی مردم ایران نسبت به سیاست‌های آمریكا ریشه‌ای تاریخی دارد. آمریكایی‌ها نیازمند جلب اعتماد مردم ایران هستند.

به گزارش نما، پیام مجرد در گفت‌وگو باایسنا، اظهار کرد: مردم ایران از قبل انقلاب اسلامی متوجه سیاست‌های آمریکایی‌ها که ضد منافع ملی کشور بود،‌ شده بودند. پس از انقلاب با افزایش شیطنت سیاستمداران آمریکایی و دخالت آنان در امور سیاسی داخلی و منطقه‌ای ایران این امر بیش از گذشته بر ملت فهیم ما روشن شد.

این عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار با اشاره به دو حزب مخالف و موافق مذاکرات در آمریکا، یادآور شد: بخشی از بی‌اعتمادی ایرانیان به سیاست‌ها آمریکا به دلیل اظهارنظر قطب مخالف سیاست حاکم فعلی آمریکا است. برخی از اعضای کنگره آمریکا با موضع‌گیری‌های تندی که علیه ایران و مسأله هسته‌ای‌ گرفته‌اند باعث می‌شوند که ایران نگران بدعهدی و قول شکنی آنان باشد.

وی تأکید مقام معظم رهبری بر لغو یک جای همه تحریم‌ها را دوراندیشی سیاسی و ضروری خواند و گفت: با کسب تجربه از گذشته و با دوراندیشی می‌دانیم که اگر به جز لغو یک باره تحریم‌ها گزینه‌ای دیگر وارد مذاکرات شود، با فرسایشی شدن گفت‌وگوها و کارشکنی‌های طرف غربی ایران امتیازات زیادی را از دست می‌دهد. تیم مذاکره کننده به حتم قدر این دوراندیشی مقام معظم رهبری را به عنوان ناظر عالی مذاکرات می‌داند.

مجرد با تأکید بر جلوگیری از بازرسی‌ بین‌المللی از حوزه‌های نظامی، خاطرنشان کرد: حوزه‌های نظامی کشور به معنای حریم امنیت و آسایش کشور است. در هیچ منبع و مآخذ دیپلماتیک و یا عرف بین‌الملل نمی‌یابید که کشوری از بازرسی جامعه بین‌الملل از سیستم نظامی‌ خود استقبال کند. پس جامعه بین‌الملل بداند که نمی‌تواند به بهانه نظارت هسته‌ای وارد حریم نظامی ایران شود.

۱۳۹۴/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...