نسخه چاپی

اردوی دانش آموزی به عزا تبدیل شد

دانش آموز 11 ساله میبدی كه جهت اردوی دانش آموزی به شهرستان مهریز اعزام شده بودند در دریاچه غربالبیز غرق شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین، فرمانده انتظامي شهرستان مهريز استان يزد گفت: در ساعت 14 و 20 دقيقه خبر غرق شدن يك دانش آموز 11 ساله در درياچه غربالبيز از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 دريافت شد كه بلافاصله ماموران كلانتري مركز در محل حادثه حضور پيدا كردند.

سرهنگ منوچهر نصيري ادامه داد: با حضور عوامل پليس و نيروهاي آتش نشاني، جسد "اميد.ش" از درياچه بيرون آورده شد و عمليات احياء توسط عوامل اورژانس انجام شد كه متاسفانه نتيجه اي در بر نداشت .

نصيري افزود: با بررسي هاي به عمل آمده، مشخص شد که تعدادي از دانش آموزان شهرستان ميبد، جهت اردوي دانش آموزي به اين منطقه گردشگري آمده بودند كه چند نفر از دانش آموزان به دور از چشم مربيان مدرسه اقدام به شنا در درياچه كرده و "اميد .ش" با توجه به اينكه به فنون شنا آشنايي نداشته در عمق پنج متري درياچه غرق مي شود.

سرهنگ نصيري گفت: بنا به گفته ي شاهدان عيني حادثه، اميد به همراه دوستان خود به نقطه دورتري از تجمع دانش آموزان مي رود و اقدام به شنا در درياچه مي کند و چون به شنا آشنا نبوده در عمق آب گرفتار شده و از اطرافيان كمك مي خواهد و با توجه به اينكه در اطراف او فقط چند دانش آموز بودند كسي نتوانسته به وي كمك كند و اميد 11 ساله در جلو چشمان همكلاسي هايش غرق مي شود.

۱۳۹۴/۲/۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...