نسخه چاپی

ساخت سریالی از پشت‌پرده خشونت‌های داعش

كارگردان سریال «نشانه‌ها» اعلام كرد این اثر به دلیل ظرفیت‌های داستانی و با نظر مدیران از شبكه ۵ به شبكه یك منتقل شده و تعداد قسمت‌هایش هم افزایش یافته است.

به گزارش نما به نقل از مهر، وحید امیرخانی با اشاره به سریال «نشانه‌ها» که داستان گروگانگیری یک کاروان دانشجویی توسط داعش را رقم می‌زند، گفت: «نشانه‌ها» پیش از این در ۱۳ قسمت نوشته شده بود اما مدیران و مسؤولان احساس کردند ظرفیت داستانی آن بیشتر است بنابراین ۱۳ قسمت دیگر هم اضافه شد و حالا سریال به ۲۶ قسمت رسیده است.

کارگردان مجموعه «نشانه‌ها» همچنین به حضور ملیت‌های مختلف در این سریال اشاره و بیان کرد: «نشانه‌ها» یک ژانر پلیسی- معمایی دارد که ۸۰ درصد آن در کشورهایی چون عراق، سوریه، لبنان و پاکستان تصویربرداری می‌شود. امیرخانی اضافه کرد: این اثر شاید چند صحنه اکشن داشته باشد که در آن ممکن است از بدلکاران خارجی استفاده شود چون صحنه‌هایی است که تاکنون در تلویزیون ما دیده نشده است و باقی قصه بیشتر صحنه‌هایی از خشونت دارد.

وی با بیان اینکه داعش کشت و کشتارهای عجیبی انجام می‌دهد، اظهار کرد: نمایش بسیاری از این خشونت‌ها حتی در وقایع خبری هم کمتر آمده است البته ما در این سریال به نوعی به پشت‌پرده اتفاقات در قالب نمایش می‌پردازیم. ۱۳ قسمت اولیه سریال با گروگانگیری داعش آغاز می‌شود و ما ابتدا قرار بود تصویربرداری را با عراق آغاز کنیم اما هنوز کاملا مشخص نیست و بخشی از تصمیمات در این زمینه به تحولات منطقه برمی‌گردد و اینکه تا چه میزان شرایط امنیتی برای کار فراهم باشد.

۱۳۹۴/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...