نسخه چاپی

بدهكاری میلیونی برای كلاس رونی كلمن

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: پول كسانی كه برای شركت در كلاس رونی كلمن ثبت نام كرده بودند، طی 15 روز آینده به آن‌ها بازگردانده می‌شود.

به گزارش نما به نقل از مشرق، ناصر پورعلی‌فرد در پاسخ به این سوال که دلایل لغو کلاس‌های آموزشی رونی کلمن در ایران چه بود، اظهار کرد: فعلا چیزی نمی‌دانم و تا دقایق دیگر باید در جلسه‌ای در همین رابطه شرکت کنم. بعد از آن جلسه است که می‌توانم بگویم چه دلایلی وجود داشت که رونی کلمن نتوانست در کلاس آموزشی تدریس کند.

وی در پاسخ به این سوال که پول کسانی که برای شرکت در این کلاس‌ها ثبت نام کرده بودند اما آن برنامه لغو شد چه می‌شود گفت: فدراسیون بدنسازی لیست 108 نفره‌ای را از شرکتی که رونی کلمن را به ایران آورده بود گرفته و طبق توافقات انجام شده، شرکت موظف است در 15 روز آینده همه پول‌ها را به کسانی که نام‌نویسی کرده‌اند بازگرداند.

رییس فدراسیون بدنسازی در پاسخ به این سوال که مبلغی که این شرکت از افراد برای ثبت نام در این کلاس‌ها گرفته است چقدر است افزود: طبق چیزی که شرکت اعلام کرده، حدود 104 میلیون تومان می‌شود که قول داده‌اند بپردازند.

پورعلی‌فرد در پاسخ به این پرسش که آیا رونی کلمن بابت کلاسی که برگزار نکرده، پولی دریافت کرده است، گفت: او به هر حال به ایران آمده اما در مورد اینکه پولی دریافت کرد یا خیر، شرکت مورد نظر چیزی به ما نگفته است.

رونی کلمن قهرمان نامدار پرورش اندام جهان و دارنده 8 طلای مسابقه‌های مسترالمپیا، دوم اردیبهشت به ایران آمد و قرار بود 3 و 4 اردیبهشت چهار کلاس آموزشی را برای مردان و زنان برگزار کند که این جلسه لغو شد.

رونی کلمن شب گذشته بدون برگزاری هیچ کلاس آموزشی به کشورش بازگشت. این قهرمان نامدار آمریکایی تنها به گلزار شهدا رفت و به این شهیدان ادای احترام کرد و هیچ برنامه‌ی ورزشی یا آموزشی نداشت.

۱۳۹۴/۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...