نسخه چاپی

بازگشت هزینه‌های دانشگاهیان عمره‌گزار به حساب زائران

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: پولی كه بابت سفر عمره توسط سازمان حج و زیارت از حساب زائران برداشت شده بود به حساب آنها برگردانده شده‌ است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، گفت: پولی که بابت سفر عمره توسط سازمان حج و زیارت از حساب زائران برداشت شده بود به حساب آنها برگردانده شده‌ است.

وی تصریح کرد: از حساب انصرافی‌های این سفر نیز رفع مسدودی شده و می‌توانند مبلغ اولیه یعنی ۷۵۰ هزار تومان خود را برداشت کنند.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در مورد کسانی که قبل از تعلیق عمره، خودشان از رفتن به این سفر انصراف داده‌اند، گفت: این افراد اگر فرایند اعزام‌شان به مرحله صدور ویزا و یا صدور بلیط رسیده باشد، مشمول خسارت‌های تعیین شده توسط سازمان حج و زیارت شده‌اند.

وی تاکید کرد: برداشت پول توسط زائران جامانده به منزله انصراف نیست. زائران می‌توانند وجوه خود را دریافت کنند، زیرا ماندن این پول در حساب، امتیازی برای دوره بعدی محسوب نمی‌شود.

زارع در پایان اظهار داشت: دانشجویان جامانده از سفر عمره می‌توانند با پرداخت اقساط از وام عمره خود استفاده کنند؛ البته در دوره بعدی امکان دریافت مجدد وام را ندارند.

۱۳۹۴/۲/۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...