نسخه چاپی

فرار به جلو به روش بازیگر فتنه 88

یكی از نقش‌آفرینان اصلی در فتنه 88 مدعی حق‌الناس بودن رأی مردم و لزوم حفظ اخلاق شد.

به گزارش نما به نقل از کیهان، محمد خاتمی در دیداری گفت نباید در انتخابات محدودیت ایجاد شود و باید از رأی مردم صیانت شود و این است معنای حق‌الناس بودن رأی مردم.
وی در بخشی از سخنان خود با یادآوری اینکه حکومت دارای حد است و مردم دارای حق هستند گفت: «روح ادیان الهی، اخلاق است». ما در عین حال که آزادی و پیشرفت و استقلال می‌خواهیم، جامعه اخلاقی می‌خواهیم و ملاک تشخیص صلاحیت حاکمان نیز میزان پایبندی آنها به اخلاق است.
وی گفت: ما جریان اصلاح‌طلبی را نباید با مجموعه اصلاح‌طلبان یکی بدانیم؛ اصلاح‌طلبان باید تابع جریان اصلاح‌طلبی باشند. عیارسنجش گروه‌های اصلاح‌طلب نیز به میزان پایبندی و اعتقاد آنان به این اصول و معیارهایی است که مردم ایران طی 150 سال گذشته بر مبنای آن حرکت کرده‌اند یعنی آزادی، استقلال و پیشرفت بر مبنای هویت تاریخی و دینی جامعه.
خاتمی گفت: روی جریان اصلاح‌طلبی به سوی جامعه است و باید باشد نه اینکه رویش به قدرت باشد.
این لفاظی‌ها و تظاهر به اصلاح‌طلبی، احترام به انتخاب مردم، پرهیز از قدرت‌طلبی و لزوم رعایت اخلاق در حالی است که خاتمی به واسطه همراهی با مدعیان تقلب، عملاً خط بطلان بر ادعای اصلاح‌طلبی طیف متبوع خود کشید و ثابت کرد برای این طیف و از جمله شخص وی، قدرت‌طلبی حتی به قیمت آشوب و ساختارشکنی و میدان دادن به گروهک‌های ضد انقلاب بر همه چیز ارجحیت دارد. خاتمی در حالی با فتنه‌گران همراهی بلکه آنان را تحریک به مقابله با رأی 25 میلیون نفری مردم کرد حال آن که در پستو و در محافل خصوصی اذعان داشت تقلب در حد 11 میلیون رأی اختلاف امکانپذیر نیست.
درباره ادعای تعلق خاطر به جمهوی اسلامی و استقلال کشور نیز شایان ذکر است که طیف اصلاح‌طلبان و شخص خاتمی بارها مورد تمجید و ستایش مقامات آمریکایی و عربی قرار گرفته‌اند و از جمله بوش جنایتکار بارها تصریح کرد از اصلاح‌طلبان در ایران حمایت می‌کند.

۱۳۹۴/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...