نسخه چاپی

انتخاب واحد بدون نوبت در مسكن مهر پردیس

مدیرعامل شركت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینكه متقاضیان مسكن مهر برای انتخاب واحد خود بدون نوبت می‌توانند مراجعه كنند، گفت: 6 هزار واحد مسكن مهر بدون نوبت واگذار می‌شود.

به گزارش نما، حسن ولی‌پور امروز در گفت‌وگو با فارس در شرق استان تهران در خصوص آخرین وضع مسکن مهر پردیس اظهار داشت: به‌صورت جدی پیگیر اتمام احداث مسکن مهر در شهر جدید پردیس هستیم و در حال حاضر، بحث اصلی ما تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی است.

وی افزود: درخواست ما از وزارتخانه‌های تأمین‌کننده شرایط واگذاری، این است که تا حد امکان به شرکت عمران شهر جدید پردیس کمک کرده تا وظیفه سنگینی که بر عهده وزارت راه و شهرسازی، شرکت عمران شهرهای جدید کشور و به‌تبع آن شرکت عمران شهر جدید پردیس است، را به نتیجه برسانیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: در این خصوص، توافق اولیه‌ را با بانک مسکن برای دریافت هزار میلیارد تومان انجام داده‌ایم و اگر این مسیر تا پایان طی شود، در فاز دوم نیز 100 میلیارد تومان دیگر نیز برای پرداخت توافق می‌شود.

ولی‌پور در خصوص انتخاب واحد در مسکن مهر پردیس نیز گفت: موارد مختلفی در این انتخاب‌ها وجود داشته که ورود دلال‌ها را شامل می‌شد و انتخاب واحدهایی که تاکنون بیشتر انجام شده مربوط به طبقات بالا بوده است؛ در فاز 11 از 33 هزار واحد مسکن مهر در دست اجرا، مراحل اسکلت‌سازی و ... 30 هزار واحد به اتمام رسیده و آنها را به مدیریت اجرایی مسکن مهر واگذار کردیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر، 24 هزار واحد در فاز 11 انتخاب واحد شده و هنوز حدود 6 هزار واحد در این فاز انتخاب واحد نشده که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به مدیریت اجرایی مسکن مهر شهر جدید پردیس انتخاب واحد خود را بدون نوبت انجام دهند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تصریح کرد: متقاضیان فاز 11 که بدون نوبت و دعوت‌نامه برای انتخاب واحد مراجعه می‌کنند، انتخاب واحدشان از طبقات صفر تا دو می‌تواند باشد؛ چراکه طبقات بالایی این بلوک‌ها در گذشته انتخاب واحد‌هایشان انجام شده است.

ولی‌پور گفت: انتخاب واحد در فاز 9 جدید نیز بدون نوبت صورت می‌گیرد که در این خصوص، بیش از هزار واحد در این فاز برای متقاضیانی که بدون نوبت مراجعه می‌کنند، آماده انتخاب واحد است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به مدیریت اجرایی مسکن مهر شهر جدید پردیس از طبقات صفر تا چهار این بلوک‌ها را انتخاب کنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس بیان کرد: بارها از سوی مردم و رسانه‌ها در خصوص آورده بیشتر نسبت به سایر مسکن مهرهای نقاط مختلف کشور نکاتی ارائه شده که در این زمینه باید بگوییم در فاز هشت شهر جدید پردیس، متوسط خالص و ناخالص مساحت واحدها از 140 متر مربع بیشتر است.

ولی‌پور اضافه کرد: بنابراین در فاز هشت مساحت تحویلی به متقاضیان بیش از دو برابر مسکن مهر نقاط دیگر است و یکی از دلایلی که آورده متقاضیان در پردیس بیشتر بوده، این مورد است؛ چراکه در سراسر کشور قیمت مسکن مهر به یک اندازه به‌حساب می‌آید و در پردیس فاز هشت، مبلغ 36 میلیون تومان برای مساحت دو برابری با یک وام مسکن مهر است.

۱۳۹۴/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...