نسخه چاپی

كمیته امداد متحول می شود

رئیس كمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به چابك و كوچك سازی ساختار این نهاد گفت: خدمات كمیته امداد به نیازمندان با چابك سازی ساختار موثرتر می شود.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، سید پرویز فتاح در دیدار با امدادگران حوزه اشتغال و خودکفایی و برنامه ریزی و فناوری اطلاعات این نهاد، دوره تحول در کمیته امداد را به عنوان یک فرصت برای اصلاح روشهای اجرایی و عملیاتی برای خدمت رسانی به نیازمندان عنوان کرد.


وی افزود: انتظار ما از حوزه برنامه ریزی و فناوری اطلاعات این است تا با چابک و کوچک سازی ساختار، فرآیند ارائه خدمات به مددجو را ساده، موثر و عملیاتی تر کنند.


فتاح با تاکید بر بهره مندی از تجربیات مددکاران و انطباق آن با برنامه ریزی‌های جدید، گفت: همه ما موظف هستیم در هر مسئولیتی که قرار داریم، مددکار باشیم و در این زمینه مولای متقیان حضرت علی(ع) بزرگ ترین مددکار عالم را به عنوان الگوی خود قرار دهیم.


وی با بیان اینکه باید در خط مقدم خدمت رسانی به نیازمندان قرار گیریم، ادامه داد: برنامه ریزی‌هایی که صورت می گیرد باید در سطح ملی برای مددجویان و نیازمندان نمایان و موثر واقع شود و ما را از انجام ماموریت اصلی دور نکند.


رئیس کمیته امداد گفت: تلاش می کنم تا مستمری مددجویان تحت حمایت افزایش پیدا کند و با حل مسائل کلان در حوزه فقر، تعداد نیازمندان را کاهش دهیم.


فتاح با تاکید بر کاهش هزینه ها و افزایش درآمدها، خاطر نشان کرد:با توجه به حکم مقام معظم رهبری مبنی بر تکیه اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره) بر کمکهای کمّی و کیفی مردم عزیز کشورمان، همه تلاش ما برای افزایش جلب اعتماد عمومی و میزان مشارکت مردمی در امور خیرخواهانه و ارتقاء جایگاه این نهاد مردمی و انقلابی است.


وی ارائه آمارهای حقیقی و درست به مردم و مسئولان و اجرای دقیق تعهدات برای افزایش اعتماد عمومی را ضروری دانست و افزود: افزایش نرخ واقعی اشتغال مددجویان یکی از مهم ترین اهداف این نهاد انقلابی است که با کاهش تشکیلات اداری و بهره مندی از همه ظرفیت‌های دولت و بانک‌های عامل محقق خواهد شد.

۱۳۹۴/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...