نسخه چاپی

محمد رجب‌زاده: سهامدار پدیده شدیم!

هافبك تیم فوتبال پدیده شاندیز از اعطای سهام پدیده شاندیز به بازیكنان در عوض باقیمانده مبالغ قراردادها خبر داد.

به گزارش نما، محمد حسن رجب زاده در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: با تصمیم مسئولان باشگاه ابتدا قرار بود به عوض مطالبات باقیمانده بازیکنان در قالب گروه های دو نفره و سه نفره از مجموعه پدیده صاحب ملک و مغازه شوند اما در نهایت قرار شد تا الباقی قراردادها در قالب سهام مجموعه پدیده شاندیز که مشکلاتش رو به مرتفع شدن است به بازیکنان و کادر اعطاء شود.

وی افزود: هنوز که برگه و یا کد رهگیری که نشان دهد ما سهامدار شده ایم به دستمان نرسیده است اما اقدامات اولیه را انجام داده ایم و بنا به صحبت مدیران باشگاه طی روزهای آینده برگه های سهام نیز به ما داده خواهد شد.

هافبک پدیده شاندیز با شام خداحافظی شب گذشته مسئولان باشگاه و کادر فنی با بازیکنان اشاره کرده و گفت: در این ضیافت و میهمانی ترتیب داده شده مسئولان رده بالای باشگاه حضور نداشتند اما سایرین خبر از مذاکره جدی باشگاه با مرزبان برای فصل آینده دادند تا به احتمال زیاد ایشان فصل آینده هم سکاندار تیم پدیده باقی بمانند.

رجب زاده همچنین به آخرین بازی پدیده برابر ذوب آهن اصفهان اشاره کرده و گفت: بازی با ذوب آهن در نیمه اول تحت اختیار حریف بود و موقعیت‌های خوبی هم داشت اما در نیمه دوم با تعویض های آقای مرزبان بازی چرخید و به کل روند کار عوض شد. ما موقعیت های زیادی داشتیم که متاسفانه از دست رفت.

وی ذوب آهن را مستحق کسب سهمیه آسیا دانسته و تاکید کرد: به اعتقاد من رجب زاده بازیکن ذوب آهن بهترین بازیکن دیروز بود که او هم به همراه تیمش درخشید تا این تیم در نهایت بتواند سهمیه آسیایی که استحقاقش را داشت بگیرد.

هافبک پدیده با ابراز خوشحالی از اینکه پدیده سال آینده هم در لیگ برتر خواهد بود خاطرنشان کرد: تیم ما امسال روند خوبی داشت اما مشکلات پیش آمده در مجموعه اقتصادی در روند کار تاثیرگذار شد تا از رسیدن به جایگاههای بالاتر دور شویم با این حال امیدوارم فصل جدید را با قدرت آغاز کنیم و نماینده شایسته ای برای مردم مشهد باشیم. فصل برای من بد شروع شد اما شکر خدا پایان خوبی داشت امیدوارم بتوانم فصل آینده جواب حمایت مرزبان و مجموعه پدیده را بدهم.

۱۳۹۴/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...