نسخه چاپی

هادی نوروزی در گفت و گو با نما:

استقلالی ها بعد از باخت نتوانستند شادی هواداران ما را ببینند/ بازی با الهلال برای ما حكم مرگ و زندگی دارد

عکس خبري -استقلال ها بعد از باخت نتوانستند شادي هواداران ما را ببينند/ بازي با الهلال براي ما حکم مرگ و زندگي دارد

بازیكن تیم پرسپولیس گفت: قول داده‌اند كه پاداش پیروزی برابر استقلال را به ما بدهند اما مهمتر از پاداش مشكلات مالی بازیكنان است كه باید برطرف شود.

علیرضاحاجی میرزابابا- به گزارش نما ،سرخ پوشان پایتخت فصل خوبی را سپری نکردند و در نهایت در رتبه نهم جدول لیگ را به پایان رساندند اما بودند بازیکنانی که در این فصل برای پرسپولیسی‌ها خوب بازی کردند و توانستند در نقش یک فوق ستاره برای تیم خود نقش ایفا کنند. یکی از این بازیکنان هادی نوروزی است. بازیکنی که اتفاقا هیچ گونه حاشیه ای هم ندارد و از بازیکنان با اخلاق و فنی فوتبال ایران است. نوروزی در دیگر دربی‌ها نیز پاس گل داده و سه بار دروازه استقلال را در دربی‌ها باز کرده است. گل امید عالیشاه و علی علیپور در دو دربی رفت و برگشت تا حدودی شبیه هم بود و هادی نوروزی با ارسال‌های مشابه زمینه‌ساز شکست استقلال شد. تا به قول خودش در پاس گل دبل کند. او که در بازی با گسترش فولاد سرش شکست دربی را با سر بانداژ شده بازی کرد تا جایگاه ویژه ای در دل هواداران سرخ پوش باز کند.

پرسپولیس فصل خوبی را پشت سر نگذاشت، اما توانستید دو دربی این فصل را پیروز شوید؟
متاسفانه این فصل یکی از بدترین فصل های پرسپولیس بود و نتوانستیم از خجالت هوادارانی که در گرما و سرما یار دوازدهم ما هستند در بیایم، اما برای این بد بودن دلایل زیادی وجود دارد که خوشبختانه هواداران ما از فهم بالایی برخوردارند و همه را می دانند. درست که هشتم شدیم اما هر دو دربی را بردیم و از این بابت توانستیم شادی زیادی در دل هوادارانمان بکاریم.

پرسپولیس دربی 79 و 80 را توانست با دو پاس گل هادی نوروزی برنده شود، چه احساسی داری که توانستی تا این اندازه برای تیمت مفید واقع شوی؟
خدا را شکر که رو سفید شدیم و توانستیم با ارائه یک بازی خوب و قدرتمند از پس حریف سنتی و قدیمی خود در دو بازی این فصل بر بیاییم. از بابت پاس گلهایم هم بسیار خوشحالم، حالا دیگر می توانیم بگویم "هادی رفت و برگشت" البته در پاس گل. (می خندد) باور نمی کنید دادن پاس گل در  بازی رفت و برگشت چه لذتی دارد.

البته این پاس گل را باید مدیون مصدوم شدن گابریل و نبود او در بازی باشی، چرا که اگر گابریل بود کاشته ها را او می زد؟
مهم برد دربی بود که ما آن را به دست آوردیم، حالا این که من مدیون کسی باشم یا کسی مدیون من باشد مهم نیست. مهم شادی دل هواداران است که خدا را شکر توانستیم شادشان کنیم. همین که خوشحالی، فریادها و اشک شوق هواداران را میبینی از هر چیزی برایت با ارزش تر است.

در حین و بعد از بازی درگیری هم بین بازیکنان دو تیم شکل گرفت؟
این موضوع طبیعی است،‌بالاخره استقلالی ها باخته بودند و نمی توانستند شادی بازیکنان و هواداران ما را ببینند و نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند. به هر حال در این دربی پر استرس و پر فشار چنین برخوردهایی به نظر من طبیعی است.

پاداش برد مقابل استقلال را دریافت کردید؟
قول داده‌اند که پاداش پیروزی برابر استقلال را به ما بدهند اما مهمتر از پاداش مشکلات مالی بازیکنان است که باید برطرف شود. به نوعی برای ما بازیکنان پاداش مهم نیست بلکه مهمترین مسئله مبالغ قراردادها و طلب‌های‌مان است که باید پرداخت شود. ما می‌دانیم که وضع مالی باشگاه بسیار خراب است اما امیدوارم مشکلات‌مان برطرف شود.

فکر می کنی برد در دربی 80 می تواند روحیه شما را برای بازی مقابل الهلال افزایش دهد؟
صددرصد. پرسپولیس مهمترین بازی فصل خود را در دو بازی حساس و سرنوشت ساز مقابل قوی ترین و پرتماشاگرترین تیم عربستان برگزار می کند. بازی که برای ما حکم مرگ و زندگی دارد. این پیروزی در دربی برای روحیه بازیکنان و تماشاگران بسیار لازم بود. در صورت پیروزی در برابر الهلال به جمع 8 تیم برتر آسیا صعود می کنیم و این می تواند پایان خوبی در فصل ناکام پرسپولیس باشد.

 فصل بعد هم تو را در پرسپولیس می بینیم؟
قرارداد من امسال با پرسپولیس تمام می شود و هنوز نمی دانم برای فصل آینده چه اتفاقی می افتد. من نمی توانم در مورد یارگیری صحبت کنم. اما مسلما بازیکنی که به پرسپولیس می آید باید درک کند که به تیم بزرگی آمده و هر اتفاقی در دو تیم پرسپولیس و استقلال بزرگ نمایی می شود. بازیکن باید به فکر موفقیت تیم و آرامش تیم باشد. امیدوارم پرسپولیس فصل آینده با نتایج خوبی که می گیرد جبران کند.

۱۳۹۴/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...