نسخه چاپی

ناكام ماندن طرح حمله عربستان به كشتی نجات

جنبش مردمی انصارالله یمن روز جمعه اعلام كرد كه 15 نیروی وابسته به سازمان اطلاعات عربستان كه قصد حمله به كشتی كمك های ایران (كشتی نجات) را در بندر الحدیده یمن داشتند، دستگیر كرده است.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری النشره، جنبش انصارالله اعلام کرد همچنین چند نفر از این تروریست ها که نزدیک بندر الحدیده یمن دستگیر شده اند ، سودانی هستند.

حمید طارق العدنانی یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن نیز در این خصوص گفت: این مزدورهای تروریست به بندر حدیده آمده بودند تا به وسیله موشک ، دست به عملیات تروریستی زده و کشتی حاوی کمک های بشردوستانه ایران را در این بندر هدف قرار دهند .

العدنانی افزود : جنبش انصارالله این تروریست ها را در حالی دستگیر کرد که آن ها موشک دوش (پرتاب) و سلاح های پیشرفته برای انجام عملیات تروریستی با خود داشتند .

کشتی کمک های مردمی و امدادی جمهوری اسلامی ایران به مردم مظلوم یمن (کشتی نجات) شامگاه دوشنبه 21 اردیبهشت از بندر شهید رجایی بندرعباس به سمت بندر حدیده یمن در دریای سرخ، حرکت خود را آغاز کرد.

این کشتی را علاوه بر 2 هزار و 500 تن کمک های مردم ایران 3 فعال ضد جنگ از اروپا و آمریکا، کادر پزشکی و امدادی و 15 خبرنگار تا بندر حدیده یمن همراهی می کنند.

جنگنده های متجاوزعربستان و ائتلاف عربی – آمریکایی از 56 روز پیش (ششم فروردین) تجاوز ضدانسانی خود را به یمن آغاز کرده اند که تاکنون بیش از 3 هزار و 800 یمنی که بیشتر آنها از کودکان و زنان بودند کشته شده و هزاران نفر دیگر نیز مجروح شد اند.

منبع: ایرنا

۱۳۹۴/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...