نسخه چاپی

ترافیك نیمه‌سنگین در محور هراز

علیرضا غلامی دقایقی در خصوص اوضاع ترافیكی محورهای مواصلاتی هراز، فیروزكوه و امام رضا (ع) اظهار داشت: در محور هراز ترافیك نیمه سنگین اما روان است.

به گزارش نما به نقل از فارس، جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز و ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در این محور خبر داد.

علیرضا غلامی دقایقی در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای مواصلاتی هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) اظهار داشت: در محور هراز ترافیک نیمه سنگین اما روان است.

وی تصریح کرد: پرشماری تردد بیشتر بعد از امام‌زاده هاشم (ع) دماوند به سمت آبعلی و رودهن مشاهده می‌شود و در ساعتی دیگر این ترافیک به منطقه جاجرود و آزادراه تهران پردیس نیز منتقل خواهد شد و پرشماری ترافیک به این مناطق می‌رسد.

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: ممنوعیت تردد کفی هم‌چنان در محور هراز ادامه دارد؛ همچنین تردد کامیون و کامیونت و حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز در این محور تا اطلاع ثانوی ممنوع است و این خودروها می‌توانند از محور جایگزین فیروزکوه برای تردد استفاده کنند.

وی ادامه داد: در محور فیروزکوه و دماوند و دماوند- فیروزکوه به سمت قائم‌شهر ترافیک عادی و روان است.

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: تردد کفی در جاده فیروزکوه تا ساعت 24 امشب ممنوع است و در محور امام رضا (ع) نیز هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد و ترافیکی عادی، روان و بدون هیچ‌گونه مشکل را در آن شاهد هستیم.
غلامی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون هیچ‌گونه تصادف و مشکل خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران نداشته‌ایم و امیدواریم رانندگان در هنگام برخورد با ترافیک صبر و شکیبایی پیشه کنند و رعایت فاصله طولی در ترافیک پرشمار را داشته باشند.

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: رانندگان همچنین باید از سرعت، سبقت و حرکات مخاطره‌آمیز پرهیز کنند تا مشکل خاصی در سفرشان به وجود نیاید.

۱۳۹۴/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...