نسخه چاپی

افتتاح بازارچه خیریه درزیرگذر چهارراه ولیعصر

صبح امروز بازارچه خیریه به همت ۶۰ سازمان مردم نهاد با حضور مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران درزیرگذر چهارراه ولیعصرتهران افتتاح شد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، محسن نایبی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در مراسم افتتاح این بازارچه خیریه که تا ششم خرداد ماه دایر خواهد بود اظهار کرد: به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران ۶۰ تشکل خیریه ثبت شده در این نمایشگاه گرد هم آمده اند و سعی شده سازمان های مردم نهادی که خدمات متفاوتی را ارائه می دهند به مردم معرفی شوند.

وی با بیان اینکه فعالیت های این NGO ها می تواند به پیشگیری و حل بسیاری از معضلات اجتماعی کمک کند افزود: شرکت بهره برداری مترو تهران برای در اختیار قرار دادن فضا و امکانات به این مجموعه خیریه پیش قدم بوده و امیدوارم این تجربه موفق باعث شود تا سایر مجموعه های شهرداری هم فضاهای مناسبی را برای این اقدامات در نظر بگیرند.

نایبی تصریح کرد: مترو به عنوان شهر ناب زیر زمینی توجه ویژه ای به امور فرهنگی و اجتماعی دارد و برپایی این بازارچه خیریه و جمع آوری این تشکل ها هم در این راستا انجام شده است.

بازارچه خیریه شبکه همیاری با هدف گسترش فرهنگ مهربانی و خود اتکایی با ارایه محصولات و صنایع فرهنگی ایرانی و اسلامی از ۴ الی ۶ خرداد ماه در زیرگذر میدان ولیعصر(عج) دایر خواهد بود و ساعات بازدید این نمایشگاه ۹ صبح تا ۹ شب است.

۱۳۹۴/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...