نسخه چاپی

نمایندگان به تعطیلات تابستانی می‌روند

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با بیان اینكه نمایندگان از 6 تیر تا 19 تیر به تعطیلات تابستانی می‌روند، گفت: وزیر بهداشت و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست برای ارائه گزارشی درباره طرح سلامت و ریزگردها در جلسه هیأت رئیسه مجلس حضور می‌یابند.

به گزارش نما به نقل از فارس، بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد و سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی به ارائه گزارشی از جلسه صبح امروز این هیأت پرداخت و اظهار داشت: در این جلسه، مقرر شد نشست مشترکی بین اعضای هیأت رئیسه مجلس با حضور قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت و درمان برای ارائه گزارشی درباره طرح سلامت و اقدامات انجام شده برگزار شود.

وی افزود: همچنین پیش از این طرح تحقیق و تفحص از بانک سرمایه به تصویب صحن علنی مجلس رسیده بود که در جلسه امروز هیأت رئیسه مقرر شد مشکلات مالی و اداری این تحقیق و تفحص برطرف و انجام شود.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس در ادامه تصریح کرد: خانم ابتار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست پیش از این درخواست کرده بود با حضور در جلسه هیأت رئیسه مجلس گزارشی درباره ریزگردها به اعضای هیأت رئیسه ارائه دهد، که برگزار این نشست مشترک بین اعضای هیأت رئیسه و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست به تصویب رسید.

نعمتی در پایان درباره زمان تعطیلات تابستانی مجلس گفت: هفته آینده نمایندگان برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه می‌روند و از 9 خرداد تا 15 خرداد همزمان با سالروز ارتحال امام‌خمینی (ره) در حوزه‌های انتخابیه‌شان خواهند بود، سپس وکلای ملت از 16 خرداد تا 5 تیر به مدت سه هفته کاری متوالی نشست علنی خواهند داشت، پس از آن نمایندگان اولین دور از تعطیلات تابستانی را از 6 تیرماه تا 19 تیرماه به مدت دو هفته متوالی سپری خواهند کرد که البته این ایام با ماه مبارک رمضان مصادف است.

۱۳۹۴/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...