نسخه چاپی

نمایشگاه جهیزیه آسان برای زوج‌های جوان

نمایشگاه كالاهای جهیزیه زوج‌های جوان در راستای سیاستهای كلان برای ترغیب ازدواج جوانان، با تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی از امروز تا ۹ خرداد در جنوب مصلای تهران برپاست.

به گزارش نما ، نخستین دوره نمایشگاه ازدواج آسان برای فروش ویژه کالاهای مورد نیاز زوجهای ایرانی با تخفیف 10 تا 30 درصدی و فروش اقساطی برپا شد و امسال نیز این نمایشگاه برای دومین بار از 4 تا 9 خرداد در جنوب مصلای تهران برپا شده است.

در این نمایشگاه 120 غرفه از ضروریات لوازم خانگی از جمله مبلمان، فرش، لوازم و تجهیزات مورد نیاز آشپزخانه در معرض فروش قرار گرفته و زوجهای جوان و خانواده‌ها می‌توانند کالاهای مورد نیاز را با تخفیف 10 تا 30 درصدی و فروش اقساطی بدون هیچ پیش‌شرطی تهیه کنند.

سیداحمد حسینی مدیر اجرای این نمایشگاه در مورد جزئیات بیشتر گفت: یکی از مسائل مهم در برگزاری مهم در این نمایشگاه فروش کالا با برند ایرانی و حمایت از تولید داخل است. در کنار آن قشر متوسط جامعه با توجه به محدودیت درآمد و افزایش هزینه‌های سربار زندگی باید آموزش ببیند که چگونه و چه کالایی را برای مدیریت اقتصاد خانوار خریداری کند.

وی افزود: طبق برآوردها هزینه لوازم مورد نیاز جهیزیه برای یک زوج جوان بین 10تا 80 میلیون تومان برآورد می‌شود که در این نمایشگاه سعی کرده‌ایم، قیمت‌های حداقلی را با کیفیت مطلوب ایرانی ارائه کنیم

حسینی اظهار امیدواری کرد تا شرایطی فراهم شود که تعداد برگزاری این نمایشگاه‌ها در طول سال برای دسترسی بیشتر و بهتر زوجهای جوان افزایش یابد.

نمایشگاه جهیزیه از9 صبح تا 10 شب، از امروز در ضلع جنوبی مصلی تهران برگزار می شود و تا 9 خرداد هم ادامه دارد.

۱۳۹۴/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...