نسخه چاپی

توسعه با تكیه بر تولیدات داخلی

عکس خبري -توسعه با تکيه بر توليدات داخلي

معاون اول رییس جمهور گفت : توسعه جز با تكیه به تولید داخلی و واگذاری كارها به بخش خصوصی محقق نمی شود .

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداو سیما، آقای جهانگیری در شورای اداری استان کردستان با بیان دولت تدبیر و امید در ابتدای کار با مشکلات داخلی و بین المللی فراوانی روبرو بود افزود : با روحیه امیدواری تزریق شده به ملت ، بسیاری از این مشکلات مرتفع شد .

وی درباره تحول و توسعه کردستان هم گفت : برای تحول در کردستان باید برنامه داشته باشیم و این استان با ظرفیتهایی که دارد بخوبی میتواند مسیر توسعه را طی کند.

وی با تاکید براینکه برای صادرات تولیداتمان به عراق ، کردستان بهترین گزینه است از استاندارکردستان خواست موانع را به شخص معاون اول اطلاع دهد تا با استفاده از اختیارات خود آنها رامرتفع سازد.

معاون اول رییس جمهور افزود : امسال با کاهش بیش از 50 درصدی قیمت نفت ، دولت سال سختی را پیش رو دارد که با تدبیر مدیران و بالا بردن بهره وری میتوان این شرایط را نیز پشت سر گذاشت .

آقای جهانگیری گفت: هدف گذاری دولت برای سال 94 ایجاد رونق اقتصادی و اشتغالزایی بوده است و ورود جدی بخش خصوصی میتواند به تحقق این دو هدف کمک شایانی نماید.

معاون اول رییس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه پارسال به بیش از 6 هزار و 600 روستا در کشور با تانکر آبرسانی شد گفت : امسال حل معضل کم آبی در کشور و به خصوص کردستان بسیار مهم است و برای رفع آن برنامه های جدی داریم.

۱۳۹۴/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...