نسخه چاپی

كادر فنی و بازیكنان استقلال نقره داغ میشوند

در صورت تائید و موافقت اعضای هیات مدیره استقلال از قرارداد كادر فنی و بازیكنان این تیم به دلیل نتایج ضعیف در لیگ و جام حذفی بین 20 تا 40 درصد كسر خواهد شد.

به گزارش نما، پس از پایان لیگ سیزدهم و زمانی که استقلالی‌ها مقابل تراکتورسازی شکست خوردند و با کسب عنوان پنجمی سهمیه آسیا را هم از دست دادند علی فتح‌الله زاده اعلام کرد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال ۲۰ در صد کسر و این مساله در دریافتی آنها اعمال خواهد شد.

پس از گذشت یک فصل این جریمه در قرارداد بازیکنان اعمال نشد اما افشارزاده قصد دارد در نشست هیات مدیره آینده استقلال در خصوص جریمه احتمالی آبی‌پوشان از سایر اعضا نظرشان را جویا شود.

مدیران باشگاه استقلال تصمیم دارند با توجه به عدم نتیجه گیری تیم در این فصل جریمه‌ای بین ۲۰ تا ۴۰ درصد از قرارداد بازیکنان را در نظر بگیرند که البته ۲۰ در صد از این جرایم مربوط به فصل گذشته و در زمیان مدیرت فتح‌الله‌زاده است.

پیش از این گفته می‌شد که قرار است بلافاصله بعد از پایان بازی‌های لیگ و شکست در دربی ۸۰ جریمه بازیکنان رسانه‌ای شود و حتی امیر قلعه‌نویی بعد از باخت تیمش در دربی عنوان کرد که جریمه باید از خود او آغاز شود اما اعتراض بازیکنان در مصاحبه‌ها نسبت به روند پرداختی مطالبات باعث شد تا این مساله مسکوت باقی بماند.

به گزارش فارس، قرار است بهرام افشارزاده با تهیه گزارش کامل از روند نتیجه گیری و عملکرد کادر فنی و بازیکنان در نشست اینده هیات مدیره گزارش خود را به سایر اعضا ارائه کرده و در صورتی که اعضای هیات مدیره استقلال در جلسه آینده که البته زمان دقیق برگزاری‌اش مشخص نیست با جرایم بازیکنان موافقت کنند بین ۲۰ تا ۴۰ درصد از قرارداد آنها کسر و در حساب و کتاب آنها منظور خواهد شد.

۱۳۹۴/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...