نسخه چاپی

عشق و آموزش در ایستگاه شهدا شكوفا شد

تاثیر هنر در انتقال مفاهیم بسیارقابل توجه بوده و معاونت فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه با تاكید بر ارایه كارهای هنری زیبا و معنادار در این زمینه سعی دارد در حوزه‌های گوناگون بخصوص نمایشگاه‌های هنری به انتقال مفاهیم در این زمینه بپردازد. شایان ذكر است این مراسم روز چهارشنبه 6 خرداد ماه سال جاری با حضور مسئولین، هنرمندان، هنرمندان اتیسم و خانواده‌های ایشان در ایستگاه شهدا برگزار می‌گردد.

به گزارش نما ،به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و با همكاري انجمن اُتيسم ايران نمايشگاه پوستر اُتيسم، عشق، آموزش در ايستگاه شهدا رونمايي مي‌شود.

خاطر نشان مي شود اين نمايشگاه حاصل آثار منتخب از كارگاه طراحي پوستر با عنوان اُتيسم، عشق، آموزش كه آثار منتخب هنرمندان خوش ذوق در اين نمايشگاه در معرض ديد شهروندان گرامي قرار مي‌گيرد.

گفتني است هدف اصلي اين نمايشگاه آشناسازي جامعه نسبت به اين اختلال بوده و از آنجايي كه در چند سال گذشته تلاش‌های مثبت و موثری از سوی افراد و نهادهای دولتی و خصوصی در زمینه دادن شناخت از اوتیسم صورت گرفته است، اما هنوز بسیاری از مردم حتی نام این بیماری را نشنیده‌اند و نمی‌دانند که یک اتیسمی دارای چه شرایطی است. به همین دلیل وظیفه متوليان فرهنگي است تا با آگاهی بخشی نسبت به اتیسم و مسائل حاشیه‌ای آن که دامن‌گیر خانواده‌ها می‌شود، حساسیت جامعه و مسئولان را نسبت به این گونه افراد وکودکان جلب کنند.

گفتني است تاثیر هنر در انتقال مفاهیم بسيارقابل توجه بوده و معاونت فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري راه‌آهن شهري تهران و حومه با تاکید بر ارایه کارهای هنری زیبا و معنادار در این زمینه سعي دارد در حوزه‌های گوناگون بخصوص نمايشگاه‌هاي هنري به انتقال مفاهيم در اين زمينه بپردازد. شايان ذكر است اين مراسم روز چهارشنبه 6 خرداد ماه سال جاري با حضور مسئولين، هنرمندان، هنرمندان اتيسم و خانواده‌هاي ايشان در ايستگاه شهدا برگزار مي‌گردد.

۱۳۹۴/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...