نسخه چاپی

شهردار تهران در بازدید از بازاچه خیریه همیاری در زیرگذر چهارراه ولی عصر گفت:

این بازارچه اولین مجموعه خیریه در سطح شهر تهران است

عکس خبري -اين بازارچه اولين مجموعه خيريه در سطح شهر تهران است

محمدباقر قالیباف به صورت سرزده از بازارچه خیریه شبكه همیاری كه به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداری مترو تهران در زیرگذر چهارراه ولیصر برگزار شده است بازدید كرد.

به گزارش نما ،شهردار شهر تهران در بازديد از بازارچه خيريه شبكه همياري بر وظيفه شهرداري در كمك به نيازمندان در حوزه هاي درمان و اجتماعي تاكيد كرد. محمد باقر قاليباف كه امروز به صورت سرزده از باراچه خيريه شبكه همياري در زيرگذر چهارراه ولي عصر بازديد كرد با اشاره به اين كه اولين بار است كه مجموعه هاي خيريه اينگونه گرد هم جمع شده اند گفت: اين گونه بازارچه ها علاوه بر هم افزايي به همكاري و اوليد محصولات در كشور هم كمك مي كند.
قاليباف با بيان اينكه با برنامه اي كه در شهرداري گذاشته ايم مي خواهيم به كساني كه در حوزه هاي درماني و اجتماعي نيازمندند كمك كنيم گفت: در اين برنامه برخي از افرادي كه مشكل اعتياد دارند، زنان سرپرست خانوار، بعضي كودكان كار و فرار و بحث كارتن خواب ها مطرح شده و برنامه ريزي هايي در اين زمينه صورت گرفته است.
وي با اشاره به اينكه وظيفه ماست كه به نيازهاي اين افراد رسيدگي كنيم اظهار داشت: اين قسم از برنامه هاي جدي ما در شهرداري تهران است و اين اقدام امروز ما در راه اندازي بازارچه خيريه يكي از مقدمه هاي ما براي رسيگي به اين امر است.
به گفته شهردار تهران با اينكار موسساتي كه در اين حوزه فعاليت مي كنند با هم آشنا شده و ضمن هم افزايي فرصتي براي عرضه محصولات خود خواهد داشت.
گفتني است بعد از ظهر امروز محمدباقر قاليباف به صورت سرزده از بازارچه خيريه شبكه همياري كه به همت معاونت فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري مترو تهران در زيرگذر چهارراه وليصر برگزار شده است بازديد كرد.

۱۳۹۴/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...