نسخه چاپی

طرح‌های توسعه‌ای عتبات مقدسه تسریع می‌شود

عکس خبري -طرح‌هاي توسعه‌اي عتبات مقدسه تسريع مي‌شود

طرح‌های توسعه‌ای و بازسازی اعتاب مقدسه با همكاری دیوان وقف شیعی عراق تسریع می‌شود.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات با بیان اینکه اخیرا حجت الاسلام سیدعلا موسوی به ریاست دیوان وقف شیعی عراق منصوب شده‌ است گفت: جلسه‌‌ای با هدف ایجاد هماهنگی و بررسی مسائل فی ما بین با حضور ایشان و حجت الاسلام شهرستانی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در شهر مقدس قم برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه تصمیمات مناسبی در خصوص تسریع و تسهیل پروژه‌های جاری ستاد بازسازی عتبات اتخاذ شد. همچنین برای رفع مشکلات پیش روی اجرای برخی از پروژه‌های بزرگ تفاهماتی صورت گرفت.

پلارک گفت: در این جلسه مصوب شد، کارگروه‌های ویژه‌ای با حضور رئیس دیوان وقف شیعی عراق در خصوص برخی از طرح‌های ستاد بازسازی عتبات همچون حرمین امامین جوادین در کاظمین و امامین عسگریین در سامرا تشکیل شود.

وی با بیان اینکه پروژ‌ه های شهر سامراء اهمیت ویژه‌ای برای ستاد بازسازی عتبات دارد گفت: در پی تاکید رهبر معظم انقلاب، طرح توسعه سامراء در اولویت‌های کاری ستاد قرارگرفته است که در این خصوص دیوان وقف شیعی عراق نیز در خصوص تملک اراضی و اخذ مجوزهای قانونی ستاد را یاری می‌کند.

وی افزود: هم اکنون پروژه‌های مربوط به توسعه سامراء در مرحله طراحی است که بلافاصله پس از تامین امنیت در این مناطق، فعالیت‌های توسعه‌ای و عمرانی آغاز خواهد شد.

۱۳۹۴/۳/۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...