نسخه چاپی

مركز پزشكی فدراسیون فوتبال از فیفا گواهینامه می‌گیرد

مركز پزشكی فدراسیون فوتبال كه در كمپ تیم‌های ملی راه‌اندازی شده، قرار است از فیفا گواهینامه رسمی بگیرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، شصت و پنجمین کنگره فیفا در زوریخ از امروز (چهارشنبه) آغاز می‌شود و روز جمعه مراسم پایانی و رأی گیری برای انتخاب رئیس و اعضای هیئت رئیسه فیفا صورت می‌گیرد.

تمام کنفدراسیون‌های عضو امروز به صورت مجزا جلساتی را برگزار می‌کنند و فردا نیز کنفرانس پزشکی فیفا با حضور دو نماینده از هر فدراسیون عضو برگزار خواهد شد. نمایندگان پزشکی فدراسیون فوتبال ایران در این کنگره دکتر پرهان خانلری و دکتر زهره هراتیان هستند که در این مراسم به سخنرانی خواهند پرداخت.

ضمن اینکه از سوی نمایندگان پزشکی فدراسیون فوتبال کشورمان مذاکراتی با کمیته پزشکی فیفا صورت گرفته تا برای مرکز پزشکی فدراسیون فوتبال که در کمپ تیم‌های ملی راه‌اندازی شده، گواهینامه تأیید از سوی این نهاد بین‌المللی صادر شود.

مسئولان کمیته پزشکی فیفا موافقت خود را برای صدور گواهینامه تأیید مرکز پزشکی فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده‌اند و قرار است این گواهینامه شهریورماه صادر شود.

مذاکرات برای دریافت این گواهینامه از سوی دکتر هراتیان صورت گرفته است. در صورتی هم که مرکز پزشکی فدراسیون فوتبال ایران گواهینامه تأیید از فیفا را بگیرد اولین مرکز پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا در منطقه مرکزی خواهد بود.

۱۳۹۴/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...