نسخه چاپی

مورینیو منچستر و آرسنال را مسخره كرد

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی سبك بازی منچستر و آرسنال را به تمسخر گرفت.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، چلسی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر در حالی به قهرمانی رسید که خیلی از مربیان تیم‌های مدعی عقیده داشتند فوتبال چلسی کسل کننده بوده است. ژوزه مورینیو در مراسم انتخاب بهترین‌های این باشگاه به شیوه‌ای خاص پاسخ این صحبت‌ها را داد و گفت: بازیکنان من بابت کاری که این فصل از روز اول تا آخر انجام دادند به اندازه کافی مورد احترام قرار نگرفتند. این جمله‌ای بود که من آن را جدی بیان کردم و کاملا به آن اعتقاد دارم. بگذارید برای شما این طور بگویم که در لیگ برتر یک تیم قرمزپوش (منچستریونایتد) داریم که دوست دارد با توپ بازی کند و به دروازه‌ها کاری نداشته باشد. این تیم خیلی خوب بازی می‌کند و به خوبی هم توپ را نگه می‌دارد ولی نمی‌تواند گل بزند و به همین خاطر امتیازی هم دریافت نمی‌کند. آنها از فیفا درخواست کردند که در صورت امکان بتوانند با همین وضعیت امتیاز به دست آورند اما فیفا به درخواست‌شان جواب رد داد. فیفا به آنها گفت که داشتن درصد بالای مالکیت توپ باعث نمی‌شود قهرمان بشوند.

آقای خاص ادامه داد: یک تیم دیگر (منچسترسیتی) وجود دارد که پیراهن آبی آسمانی می‌پوشد. برای آنها فقط یک دروازه وجود دارد و فقط گل می‌زنند. آنها با همه بازیکنان‌شان دائما گل می‌زنند ولی هیچوقت گل نمی‌خورند چون در بازی آنها فقط یک دروازه وجود دارد. فیفا به آنها گفته است که با یک دروازه نمی‌توانند قهرمان بشوند.

مورینیو افزود: تیم سومی هم وجود دارد که با پیراهن قرمزی که آستین‌های سفید دارد (آرسنال) بازی می‌کند. این تیم با دو دروازه بازی می‌کند. آنها تعدادی گل می‌زنند و تعدادی هم گل دریافت می‌کنند. آنها گل‌های زیبایی می‌زنند ولی بعد اتوبوس می‌آید و آنها دیگر نمی‌توانند گل بزنند! آنها هم از فیفا خواستند که از ژانویه تا آوریل بازی کنند ولی فیفا به آنها گفت که باید از اوت تا مه بازی کنند و نمی‌شود به خاطر ۲ ماه خوب بودن قهرمان شد که همه فصل خوب باید بود.

سرمربی چلسی در ادامه صحبت‌های خاصش عنوان کرد:‌ "تیم دیگری هم وجود دارد که پیراهن‌ آبی (چلسی) می‌پوشد. آنها می‌خواهند با قوانین عادی بازی کنند. آنها می‌دانند که برای بردن بازی باید یک گل بیشتر از حریف بزنند. چگونه می‌توانید این کار را انجام بدهید؟ با زدن گل‌های زیاد یا با زدن یک گل و دریافت نکردن گل. این تیم از ماه اوت تا مه با این روش بازی کرد و البته گاهی اوقات از اتوبوس هم استفاده کرد. پایان داستان ساده است. باید باور کنیم که آنها درس‌شان را فرا گرفته‌اند و فصل بعد کار ما خیلی سخت خواهد شد برای همین باید آماده باشیم.

در مراسم انتخاب برترین های چلسی در این فصل این جوایز داده شد:

بهترین بازیکن: ادن هازارد

پدیده: کورت زوما

زیباترین گل: گل اسکار به کوئینزپارک‌رنجرز

پدیده آکادمی: سولانکه

۱۳۹۴/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...