نسخه چاپی

بزرگترین هدف ناجا كاهش تصادفات جاده ای است

رئیس جدید پلیس راهور ناجا، تاكید كرد: توسعه و گسترش تجهیزات ترافیكی در دستور كار ماموران پلیس راهور قرار دارد.

به گزارش نما به نقل از مهر، سردار تقی مهری در مراسم معارفه خود با اعلام اینکه ارتقای صحت عمل کارکنان، تکریم ارباب رجوع، ایمن‌سازی خودروها و جاده‌ها اولویت پلیس راهور است، گفت: توسعه و گسترش تجهیزات ترافیکی در دستور کار ماموران پلیس راهور قرار گرفته است.

وی افزود: در راستای اجرای فرامین فرمانده کل قوا و فرماندهی نیروی انتظامی در پلیس راهنمایی و رانندگی، بر آن هستم تا هدف کلان ناجا را که همان کاهش تصادف جاده‌ای است، تحقق بخشم.

سردار مهری به اهم برنامه‌های خود در پلیس راهور اشاره کرد و افزود: توسعه، گسترش و تجهیزات ترافیکی، پیگیری و ایمن‌سازی خودروها و جاد‌ه‌ها، تعامل برای سرعت بخشی به امداد و نجات، دقت و صحت عمل کارکنان، تکریم ارباب رجوع و ارتقای فرهنگ ترافیکی و آموزش همگانی از مهمترین برنامه‌های اینجانب برای راهنمایی و رانندگی است.

وی با اشاره به شعار «همدلی و همزبانی» است، افزود: به سوی دولتمردان، وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی دست نیاز دراز می‌کنیم تا همه در این زمینه ما را یاری کنند.

سردار مهری طی حکمی به مدت سه سال از سوی فرمانده نیروی انتظامی به عنوان رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی به جایگاه سرلشگری منصوب شد.

۱۳۹۴/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...