نسخه چاپی

دستگیری قاتل جوان 24 ساله در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: به‌دنبال نزاعی كه سال گذشته در شیراز حادث و طی آن یك جوان 24 ساله كشته شده بود، قاتل شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سرهنگ سیروس حیدری در تشریح این خبر گفت: شب چهارشنبه آخر سال گذشته، به‌دنبال تصادف دو خودروی سمند و پراید، نزاعی بین سرنشینان این دو خودرو حادث شد.

وی اضافه کرد: در این نزاع، سرنشینان پراید اقدام به پرتاب سنگ به طرف زانتیا کرده بودند که یکی از سنگ‌ها که توسط جوانی 18 ساله پرتاب شده بود، بعد از اصابت به شیشه جلو، به سر راننده سمند برخورد کرده و منجر به مرگ وی می‌شود.

حیدری با بیان این‌که سرنشینان خودروی پراید پس از این حادثه متواری می‌شوند و از آن زمان شناسایی آنان در دستور کار قرار گرفت و در نهایت 9 نفر شناسایی و بازداشت شدند و پس از بررسی‌ها و بازجویی‌های انجام شده، متهم به نام م-ک، 18 ساله اتهام را پذیرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان این‌که تمام افراد بازداشت شده پس از معرفی به مقام قضایی، روانه زندان شده‌اند، گفت: وقوع یک حادثه خسارتی بسیار ساده، بی‌دلیل منجر به یک قتل شد، لذا شهروندان باید متوجه باشند که در هنگام بروز حوادث، کنترل خود را حفظ کرده و از درگیری پرهیز کنند.

۱۳۹۴/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...