نسخه چاپی

هشدار شدیدالحن جانشین فرمانده نزاجا به دشمنان

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینكه تمامی پایگاه های نظامی دشمن در منطقه خاور میانه در تیررس كامل ارتش قرار دارد بیان كرد: در صورت خطور هر گونه فكر حمله به دشمن هیچ اثری از آنها باقی نخواهد ماند.

به گزارش نما به نقل از مهر، امیر کیومرث حیدری روز پنجشنبه در یادواره امیران و ۱۸۰ شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران با عنوان «سروقامتان ترشیز» در محل بقعه متبرکه سید حمزه(ع) کاشمر بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران کشوری جنگ طلب نبوده و همواره حامی کشور های مستضعف و محروم جهان است اما در قبال تجاوز و تعدی دشمن سکوت اختیار نخواهد کرد و در مقابل متجاوز خواهد ایستاد.

وی با بیان اینکه تمامی پایگاه های نظامی دشمن در منطقه خاور میانه در تیررس کامل ارتش قرار دارد بیان کرد: در صورت خطور هر گونه فکر حمله به دشمن هیچ اثری از آنها باقی نخواهد ماند.

وی عظمت و سربلندی ایران اسلامی را در سایه رهنمود های رهبر فرزانه و هدایت عالمانه ایشان دانست و افزود: ایران در حال حاضر به یک قطب بلامنازع در برابر قدرت های جهان تبدیل شده است و لذا استکبار و کشور های غربی این موضوع را بر نمی تابند.

وی با بیان اینکه تمامی ابر قدرت های جهان در طی ۸ سال دفاع مقدس توان و اقتدار ایران اسلامی ومقاومت مردم ایران در برابر متجاوز را به چشم خود دیدند ادامه داد: ایران اسلامی در برابر زورگویان همچون ۸ سال دفاع مقدس تا اخرین نفس می ایستد.

وی با اشاره به ایتکه استکبار در حال حاضر قادر به مشاهده ایستادگی و اقتدار ایران اسلامی نیست افزود: منافع کشور های غربی در وابستگی کشور های خاور میانه به اقتصاد آنها است و لذا روحیه استکبار ستیزی ایران را نمی پذیرند.

حیدری با بیان این مطلب که آمریکایی ها با حمله به عراق و افغانستان در صدد محاصره ایران بودند بیان کرد: دشمن با مشاهده اتحاد و انسجام ملت ایران و پیوند عمیق آنها با ولایت فقیه و از طرفی اقتدار نیروهای مسلح تصمیم گرفت تا به این محاصره خاتمه دهد و جنگ اقتصادی و فرهنگی را در پیش رو گیرد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین وجود مقام معظم رهبری و برکت خون شهدا را مایه عزت و افتخار انقلاب و ایران اسلامی دانست و گفت: با یک اشاره مقام معظم رهبری تمامی منافع مستکبران و زورگویان در منطقه از بین خواهد رفت.

۱۳۹۴/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...