نسخه چاپی

جاسازی جسد مادربزرگ در چمدان مسافرتی!

پلیس ژاپن اعلام كرد: جنازه زنی را كه در یك چمدان مسافرتی جاسازی شده بود، پس از یك ماه در صندوق امانات ایستگاه راه آهن توكیو، پایتخت این كشور پرجمعیت شرق آسیا، كشف كرده است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، خبرگزاری فرانسه امروز سه شنبه به نقل از مطبوعات محلی توکیو نوشت: چمدان مذکور اواخر آوریل - اوایل اردیبهشت- در ایستگاه رها شده بود و ماموران، آن را به بخش امانات منتقل کرده بودند.

بر اساس این گزارش، مطابق مقررات، پس از گذشت یک ماه که هیچکس از گم شدن چمدان شکایتی نکرد، مسئولان بخش امانات ایستگاه قطار تصمیم گرفتند آن را باز کنند و آنجا بود که جسد را کشف کردند.

یک سخنگوی پلیس توکیو به خبرنگاران گفت: «وقتی چمدان را گشودیم، بوی عجیبی را احساس کردیم و بعد، موها را دیدیم.»

وی توضیح داد که به نظر می رسد جسد متعلق به زنی بین 70 تا 90 ساله با حدود 140 سانتیمتر قد است که در یک چمدان 70 در 50 سانتیمتری جاسازی شده بود.

بر اساس این گزارش، پلیس در حال حاضر هیچ نشانه ای از هویت قربانی ندارد اما در حال بررسی دوربینهای نظارت ایستگاه راه آهن است تا دریابد چه کسی چمدان حاوی جسد را در آنجا رها کرده بود.

ایستگاه راه آهن توکیو یکی از پرترددترین ایستگاههای ژاپن است، به گونه ای که طبق آمار شرکت راه آهن این کشور، سالانه نزدیک به 150 میلیون مسافر را جابجا می کند.

۱۳۹۴/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...