نسخه چاپی

اقتدار ملی با حضور مجرمین و فتنه گران ؟

عکس خبري -حضور مجرمين و مفسدين بر سر سفره وحدت؟

جای سئوال دارد كه علت دعوت از این فتنه گران در ضیافت ریاست جمهوری چه بود و از آن مهمتر چرا به آنها تریبون داده شد؟ برای یادآوری به این آقایان می گوئیم، وحدت برای خود ضوابطی دارد. با هر كسی نمی شود یك جا نشست.

مهدی ده مرده-به گزارش نما ، اساس و شکل گیری انقلاب اسلامی بر وحدت کلمه و پیروی از ولایت فقیه است. انقلاب در سایه همین دوعامل شکل گرفت، رشد کرد و از یک نهال جوان به یک درخت تناور و تنومند تبدیل شد که امروز سایه آن علاوه بر ایران اسلامی بر سایر مناطق دنیا نیز گسترانیده شده است. مردم مسلمان ایران نیز نشان داده اند که بر این اصول همواره پایبند بوده اند و بدون لحظه ایی غفلت حتی در بزنگاههائی که خواص بی بصیرتی کرده اند با تکیه بر آن راه درست را در پیش گرفته اند . به عبارتی در سایه همین وحدت و تبعیت بود که هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم. شرارتهای ضد انقلاب و منافقین را به خودشان برگرداندیم و فتنه گران را در مقاطع مختلف سرجایشان نشاندیم، در برابر تحریمها ایستادگی کرده و کشور را از یک کشور دنباله رو و وابسته به یک کشور پیشرو و مستقل تبدیل کردیم و مهمتر از همه مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی هرگاه احساس کردند کسانی با هر پست و مقام و جایگاهی درتلاشند تا خدشه ایی بر این دو عامل وارد کنند خود در صحنه حضور یافته و حساب خود را از آنها جدا کرده اند. حماسه 9 دی تبلور همچنین تسویه ایی بود.  
لکن با گذشت زمان عده ایی دوباره به تکاپو افتادند تا کسانی را که در 9 دی مردم، مرگ سیاسی شان را رقم زدند دوباره زنده کنند و حیاتی دوباره به آنها ببخشند و در این راه تا می توانند از ضرورت وحدت سخن می گویند. آنها آنچنان از آشتی ملی سخن به زبان می آورند که گوئی در این کشور قهری اتفاق افتاده است. البته قهر و جدائی اتفاق افتاده اما نه بین مردم با یکدیگر و با خدمتگذارانشان در نظام بلکه بین مردم و آن عده قلیلی به ظاهر خواص که در پی باز کردن جای پائی برای دشمنان این مرزو بوم در داخل کشور بودند.
متاسفانه نمونه آخر این گونه تلاشها در دو ضیافت افطاری رئیس جمهور محترم با احزاب و روحانیون مشاهده شد. نخستین حرکت دعوت از عناصری بود که در فتنه نقشی اساسی داشته و با گذراندن دوران محکومیت خود به این ضیافتها دعوت شده بودند. افرادی چون محسن امین زاده  معاون وزارت امور خارجه ایران در دوران اصلاحات  و از اعضای موسس حزب منحله جبهه مشارکت که به اتهام برهم زدن امنیت کشور و همچنین تبلیغ علیه نظام حکم قطعی ۵ سال زندان برایش صادر شد. غلامعباس توسلی عضو نهضت آزادی، کیانوش راد عضو حزب منحله مشارکت، محمد قوچانی بازداشتی فتنه، سلامتی دبیر کل سازمان منحله مجاهدین، فیض‌الله عرب سرخی عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران و از محکومین به شش سال حبس در فتنه 88 و محمدجواد امام یکی دیگر از محکومین فتنه 88 از جمله مدعوین بودند.  حضور این افراد یک روی این سکه بود، روی دیگرش سخنانی بود که برخی چهره های اصلاح طلب بر زبان آوردند.
غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران  درضیافت افطار رئیس جمهور با احزاب از یکی از سران فتنه با عنوان سید مظلوم یاد کرد یا فرد دیگری هنگامی که رئیس جمهور می‌خواست سخنان خود را آغاز کند از همه خواست جهت نشان دادن وحدت برای سلامتی رئیس جمهور اصلاحات صلوات بفرستند.
نمونه همین اتفاقات در ضیافت افطار رئیس جمهور با روحانیون نیز افتاد. ادیب، فعال اصلاح طلب و رئیس ستاد انتخاباتی موسوی در انتخابات 88 در استان قم در سخنانی ساختارشکنانه به دفاع از فتنه و سرانش پرداخت. وی که  بازداشت در ایام فتنه 88 را بخاطر تشویش اذهان عمومی در سابقه دارد از دولت خواست برای وفاق ملی یا اقتدار ملی مدنظرش تلاش کند.
هرچند برای ما جای سئوال دارد که علت دعوت از این فتنه گران در این ضیافت چه بود و از آن مهمتر چرا به آنها تریبون داده شد؟ برای یادآوری به این آقایان می گوئیم، وحدت برای خود ضوابطی دارد. با هر کسی نمی شود یک جا نشست و گفت و خندید. کسی که برای دریدن سینه این مردم و برهم زدن آرامش شان چنگال تیز کرده را نمی شود بر سر سفره وحدت نشاند.
فتنه گرانی که  از خط افراطی‌گری و براندازی خود برنگشته‌اند و هنوز خود را طلبکار نظام می دانند و بدون اندکی پشیمانی نسبت به اقدامات خائنانه شان در سال 88 بر همان مسیر قبلی خود طی طریق می کنند  را نمی توان دستشان را فشرد و دعوتشان کرد که عقل حکم می‌کند که از یک سوراخ، چند بار گزیده نشویم!
جان کلام اینکه ما با کسانی در کشور وحدت می کنیم که به اصولی چون ولایت فقیه و استکبار ستیزی باور داشته باشند.

۱۳۹۴/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...