نسخه چاپی

عموی تروریست سعودی: اگر می‌دانستم او را می‌كشتم

عموی تروریست انتحاری سعودی كه مسجد شیعیانِ كویت را منفجر كرد، ضمن "عذرخواهی" از این جنایتِ برادرزاده‌اش، گفت: اگر می‌دانستم چه نیتی در سر دارد، پیش از رسیدن به كویت او را می‌كشتم.

به گزاش نما به نقل از العالم، در نخستین مصاحبه خانوادۀ عامل انتحاری فاجعه انفجار مسجد امام صادق (علیه السلام) در کویت، "حمد القباع" عموی وی گفت: به شدت با این اقدام جنایتکارانه مخالفیم و کشتن نمازگزاران مسجد امام صادق (ع) را مردود می دانیم و از این که تعدادی از مردم جانشان را در این جنایت از دست دادند، متاسفیم.

وی افزود: امیدوارم به من این فرصت داده شود تا برای تسلیت گفتن، نزد خانواده های قربانیان بروم و به دست و پای آن ها بیفتم و دست و پایشان را ببوسم.

حمد القباع با تاکید بر تیره بودنِ روابطش با عامل انتحاری، خاطر نشان کرد که پیش از این با فهد القباع، بر سر موضوعی شخصی درگیر شده بود و به صورت او آب دهان انداخته بود.

وی سپس با بیان این که خانواده القباع، از پیوستن فهد به داعش بی خبر بودند، خاطر نشان کرد: به خدا قسم اگر این موضوع را می دانستم، دستش را می گرفتم و او را به پلیس تحویل می دادم؛ زیرا ما مردمانی مسالمت جو هستیم و هر شهروند در قبال امنیت میهنش مسئول است.

عموی فهد القباع در ادامه، به سطح پایین سواد برادرزاده اش اشاره کرد و گفت: او تنها تا دبیرستان درس خوانده بود و این نخستین باری بود که وی از کشور خارج شده و به عربستان سفر کرده بود.

وی درباره آخرین ملاقاتش با قاتل شیعیان کویت نیز گفت: آخرین باری که او را دیدم، هفت ماه پیش بود؛ او دشداشه ای کوتاه (لباس وهابی ها) و ریشی پرپشت و بلند و داشت.. به هیچ وجه نمی فهمم که چرا به داعش پیوست.

حمد القباع در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا خاندان القباع، جنازه فهد را برای تشییع جنازه مطالبه خواهند کرد، گفت: تصمیم گیری در این زمینه را به مراجع رسمی در کویت و عربستان واگذار کرده ایم و تابع نظر آن ها خواهیم بود.

۱۳۹۴/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...