نسخه چاپی

آخرین نقل و انتقالات در لیگ برتر

با داغ شدن فصل نقل و انتقالات هر روز تغییر تازه ای در این جابه جایی ها صورت می گیرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، بازار نقل و انتقالات در لیک برتر هر روز داغ تر می شود.


امیدیان به ذوب آهن برگشت

بازیکن سابق تیم ذوب آهن به جمع دستیاران یحیی گل محمدی اضافه شد. بازیکن و مربی سابق تیم ذوب‌آهن به کادر فنی این تیم اضافه شد تا در لیگ پانزدهم به یحیی گل محمدی کمک کند. پیش از این ذوبی ها دكتر نوشادي را به عنوان مربي بدنساز جانشين علي اصغر قربانعلي پور كرده بودند و حالا جلال اميديان را به عنوان يكي ديگر از دستياران يحيي گل محمدي در كنار خود خواهند داشت


ذوبی ها حسن زاده را به استقلال نمی دهند

برخلاف ادعای استقلالی ها حسن زاده راهی تیم استقلال نمی شود و امروز با ذوب آهن تمدید می کند.مسئولان تیم سپاهان به مسعود حسن زاده اعلام کردند برای حضور در استقلال برای او رضایت نامه صادر نمی کنند . از این رو از این بازیکن خواستند امروز به باشگاه ذوب آهن برود و قرارداد مالی خود را برای فصل آینده تمدید کند.پیش از این نظری جویباری مدعی شده بود مانعی از طرف باشگاه ذوب آهن برای عقد قرارداد با مسعود حسن زاده مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن وجود ندارد.اما گویا ذوبی ها هیچ قولی به استقلالی ها ندادند و مدعی هستند به این بازیکن برای فصل آینده و رقابتهای آسیایی نیاز دارد.


هافبک گسترش به پدیده پیوست

بازیکن تیم گسترش فولاد به پدیده پیوست و به زودی تمریناتش را با مشهدی ها آغاز می کند. میثم نقی زاده هافبک فصل قبل گسترش فولاد بعد از پایان قراردادش با این باشگاه با مسوولان پدیده وارد مذاکره شد. این بازیکن برای فصل آینده با پدیده به توافق نهایی رسید و تمریناتش را با این تیم آغاز خواهد کرد.


فولادی ها قید بختیار را زدند

مسئولان تیم فولاد قید بختیار رحمانی را زدند و این بازیکن به احتمال فراوان راهی تبریز و تراکتور سازی خواهد شد. دراگان اسکوچیچ از مسئولان فولاد خواست وضعیت بختیار رحمانی را بررسی کنند و اگر امکان دارد این بازیکن را به خدمت بگیرند. اما تحقیقات مسئولان فولاد نتیجه نداد و وی قطعا باید در یکی از تیم های نظامی توپ بزند از این رو نمی تواند در لیگ پانزدهم در اختیار فولادی ها باشد.در همین خصوص شنیدیم او گزینه تراکتورسازی است و باید فصل آینده را در این تیم نظامی توپ بزند.


نصرتی و گئورگی به گسترش رسیدند

بالاخره محمد نصرتی به تبریز برگشت.وی قبلا در تراکتور شاگرد فراز کمالوند بوده است.نصرتی چهارمین خرید گسترشی ها در فصل نقل و انتقالات است . از سوی دیگر گئورگی گئوگیف دروازه بان تیم نفت مسجد سلیمان که در لیگ چهاردهم بازی های خوبی را از خود برای این تیم به نمایش گذاشت، با آبی پوشان تبریزی به توافق رسید و برای امضای قرارداد با این تیم به تهران خواهد آمد.

۱۳۹۴/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...