نسخه چاپی

گرد و غبار در دل گرمای تهران

كارشناس هواشناسی گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته امروز آسمان تهران صاف و گرم به همراه گرد و غبار می‌باشد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، فریبا گودرزی با اشاره به غبارآلود بودن هوای تهران اظهار کرد: امروز آسمان تهران صاف و در پاره‌ای نقاط غبار محلی و برای شهرستان‌های جنوبی تهران وزش باد را در پیش خواهیم داشت و بیشینه دمای امروز ۳۹ و کمینه آن ۲۷ است که به نسبت ۳ روز پیش کاهش ۳ درجه‌ای هوا را داشته‌ایم و در ارتفاعات افزایش ابر نیز داریم.

وی افزود: با نفوذ جریان‌های شمالی برروی دریای خزر، طی ۳ روز آینده در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و دامنه های مرکزی البرز بارش پراکنده، گاهی وزش باد و کاهش دما در پیش خواهد بود ، همچنین در روز جمعه موقتا از شدت ناپایداری ها کاسته می‌شود و مجدد از روز شنبه با تقویت جریانات شمالی علاوه بر مناطق ذکر شده در خراسان شمالی و برخی نواحی شمالی کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد.

گودرزی ادامه داد: طی این مدت در برخی مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و ۳ روز آینده در جنوب خراسان رضوی ، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان بویژه منطقه زابل گردوغبار حاکم است که سبب کاهش دید و کیفیت هوا می‌شود.

وی در پایان گفت: در جنوب سمنان، قم ، مرکزی، جنوب تهران ، شمال اصفهان، یزد ، کرمان ، خوزستان و ایلام وزش باد و گردوغبار پیش بینی شده است.

۱۳۹۴/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...