نسخه چاپی

آخوندی: ‌ایجادمسكن‌مهر احساسی و غلط بود

وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان سال ۹۵ با تامین اعتبارات و رفع نواقصات تلاش می‌كنیم تا پرونده مسكن مهر بسته شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، عباس آخوندی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های مسکن مهر اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل یکی از استان‌های پیش‌رو در تکمیل واحدهای مسکن مهر است به طوری که ۹۰ درصد عملیات اجرایی این پروژه به انجام رسیده است.

وی با بیان اینکه مابقی این واحدها نیز با تامین نقدینگی و حل برخی از مشکلات زیرساختی قرار است در استان اردبیل تا پایان امسال تکمیل شده و تحویل متقاضیان شود، گفت: در بحث مسکن مهر به دلیل جانمایی‌های غلط و حرکت احساسی در گذشته ما با مشکلات و گرفتاری‌های لاینحلی روبه‌رو بودیم که در سطح کشور سعی شد این مشکلات یکی پس از دیگری گره‌گشایی شود.

وزیر راه و شهرسازی از آمادگی وزارت راه و شهرسازی در تامین اعتبار برای تکمیل برخی از تاسیسات زیربنایی و روبنایی خبر داد و افزود: بنده نامه‌ای را به استاندار اردبیل نوشته‌ام و در آن قول دادم از طریق منابع داخلی وزارت برای ساخت برخی تاسیسات روبنایی نظیر مدرسه،‌ درمانگاه، کلانتری و ... که جزو وظایف و اختیارات ما نیست تلاش جدی و حقیقی انجام شود.

آخوندی تصریح کرد:‌ انتظار داریم همه دستگاه‌های خدمات‌رسان به تعهدات خود در تکمیل مسکن مهر عمل کنند تا ما بتوانیم در سطح کشور نیز تا پایان سال آینده همه واحدهای مسکونی مهر را تحویل دهیم.

وی ادامه داد: حتی در برخی از این مجتمع‌ها به دلیل جانمایی نامناسب امکان احداث برخی تاسیسات روبنایی وجود ندارد ولی سعی کردیم با تامین یک سوم هزینه‌ها از طریق منابع وزارت راه و شهرسازی بتوانیم در تکمیل این تاسیسات کمک کنیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: انتظار داریم با همراهی خود مردم به تدریج مشکلاتی که در حوزه‌های مختلف اعم از راه و مسکن با آن روبه‌رو هستیم آنها را یکی پس از دیگری برطرف کنیم.

۱۳۹۴/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...