نسخه چاپی

واكنش علیخانی به حضور پزر عروس در برنامه

تهیه‌كننده و مجری برنامه تلویزیونی «ماه عسل» گفت: تابه‌حال در این برنامه تلویزیونی حدود ۱۵۰ مهمان داشته‌ایم و در این میان اشتباه هم پیش می‌آید.

به گزارش نما به نقل از فارس، پس از ایجاد حواشی پیش‌آمده برای برنامه «ماه عسل» و تذکر معاون سیما به مدیر شبکه سه، احسان علیخانی مقابل دوربین تلویزیون قرار گرفت و گفت: در برنامه ماه عسل مردمی می‌آیند که شاید در طول سال در تلویزیون جایی نداشته باشند و کسی به آنها توجه نکند.

وی ادامه داد: امسال ما در برنامه تماشاگر نداریم و کسانی که در استودیو حضور دارند، همراه ما هستند.

این مجری همچنین درباره حواشی پیش‌آمده برای برنامه اخیرش که مربوط به دعوت از یک پزر مراسم عروسی بود، عنوان داشت: ما در این برنامه فقط مشاغل سخت نداشتیم و در حقیقت مشاغل سخت و آسان کنار هم بودند. این تضاد و تناقض جواب می‌دهد و کنار خانم رئیس معدنی که شغل سخت دارد، این مشاغل آسان و پردرآمد هم حضور دارند.

علیخانی درباره آوردن جوانی که به‌خاطر عشقش خود را از تراس خانه به پایین پرت کرده بود نیز تصریح کرد: متأسفانه ما در این برنامه زمان کم آوردیم و من درباره این برنامه حرف دارم. باید به خانواده و مراکز آموزش تلنگر زد که در تربیت و آموزش خود بیشتر دقت کنند.

وی همچنین درباره انتخاب نامناسب ۲ مهمان این برنامه نیز گفت: ما تا به حال حدود ۱۵۰ مهمان در برنامه داشته‌ایم و امکان دارد در این میان اشتباه نیز کرده باشیم.

۱۳۹۴/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...