نسخه چاپی

كونته به دادگاه احضار شد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا به اتهام دست داشتن در تبانی باید برای ادای توضیحات خود را به دادگاهی در ایتالیا معرفی كند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، آنتونیو کونته که پیش از این به خاطر دست داشتن در تبانی و تعیین نتیجه بازی در زمان حضورش در تیم سی‌ینا، در سال 2012 با چهار ماه محرومیت روبرو شده بود، حکم رسیدگی به پرونده تقلب ورزشی‌اش و تبانی در چند مسابقه فوتبال صادر شد. این مربی 45 ساله متهم است که در زمان حضورش در سی‌ینا در رقم خوردن نتیجه دو بازی این تیم دست داشته است.

دادگاه سرمونای ایتالیا از کونته و 103 مظنون دیگر خواسته تا در دادگاه حاضر شوند و در خصوص اتهامات تبانی که به آنها وارد است، توضیحات لازم را بدهند. این بدین معناست که شاید سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا مجبور شود از سمت خود استعفا دهد تا تمرکزش را برای رفع این اتهامات بگذارد.

کارلو تاوکیو، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا اما اخیراً اعلام کرد علی‌رغم تحقیقات در مورد ماجرای تبانی ‏در فوتبال این کشور، آنتونیو کونته همچنان سرمربی تیم ملی ایتالیا باقی می‌ماند و تا زمانی که محرومیتی اعمال نشود، دلیلی برای قطع همکاری ‏وجود ندارد.

کونته در فصل 11-2010 موفق شد سی‌ینا را به سری A بازگرداند و فصل پس از آن بود که هدایت یوونتوس، تیم دوران بازیگری‌اش را بر عهده گرفت و آن را سه دوره متوالی به قهرمانی بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایتالیا رساند.

۱۳۹۴/۴/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...