نسخه چاپی

یك اسكانیای دیگر در آتش سوخت + عكس

عکس خبري -يک اسکانياي ديگر در آتش سوخت + عکس

‌یك دستگاه اتوبوس اسكانیا در محور «جوزك» استان خراسان شمالی در آتش سوخت.

به گزارش نما ، علیرضا حسین‌زاده صبح امروز از آتش‌گرفتن ‌یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در محور «جوزک» استان خراسان شمالی خبر داو و افزود: در ساعت 18 و 20 دقیقه روز دوشنبه 15 تیر ماه سال جاری یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در 18 کیلومتری محور جوزک به جنگل گلستان دچار آتش‌سوزی می‌شود که بلافاصله نیروهای پلیس راه چمن بید و امدادی به محل اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی بیان کرد: این اتوبوس که از مبدا مشهد مقدس به سمت گرگان در حرکت بوده به علت نامعلومی از قسمت عقب اتوبوس دچار آتش‌سوزی می‌شود که خوشبختانه راننده به موقع متوجه آتش‌سوزی شده و مسافران را پیاده می‌کند اما با توجه به حجم گسترده آتش موفق به خاموش کردن اتوبوس نمی‌شوند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی در ادامه با بیان اینکه از ساعت 18 و 30 دقیقه تا 19 و 30 دقیقه جاده بسته شده بود، افزود: با تلاش ماموران پلیس راه «چمن بید» و پاسگاه انتظامی «قاضی» و همچنین دیگر نیروهای امدادرسان اتوبوس از جاده خارج و بعد از یک ساعت تلاش جاده بازگشایی شد.

حسین‌زاده همچنین با اشاره به اینکه اتوبوس هشت مسافر بیشتر نداشت، خاطرنشان کرد: در این حادثه به هیچ یک از مسافران اتوبوس آسیبی نرسید.

۱۳۹۴/۴/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...