نسخه چاپی

باهنر در اجلاس دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی:

اصولگرایان مراقب باشند اعتقاد اصلاح طلبان عوض نشده است

عکس خبري -اصولگرايان مراقب باشند اعتقاد اصلاح طلبان عوض نشده است

دبیر كل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت:راهی جز وحدت و همدلی اصولگرایان وجود ندارد.


به گزارش نما ،محمدرضا باهنر دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری که در اجلاس دبیران حزب موتلفه اسلامی سخن می گفت با اشاره به ضرورت وحدت اصولگرایان اظهار داشت: جریان های مختلف اصولگرایی به این جمع بندی رسیده اند که در این دوره از انتخابات با توجه به فضای کشور چاره ای جز وحدت و همدلی و همراه شدن با هم ندارند.

باهنر در ادامه افزود: در حال حاضر بیش از گذشته به وحدت عملیاتی و ائتلاف نیاز داریم. نقاط مشترک میان جریان های اصولگرایی باید بیشتر تقویت شود .

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطر نشان کرد: سیاست راهبردی جبهه پیروان خط امام و رهبری و تشکل های عضو آن این است که مجلس آینده مجلسی اصولگرا باشد هر چند یک نفر از ما نیز در مجلس حضور نداشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات های هم زمان در کشور بیان داشت: اخیرا در کشور تجربه ای شروع شده که انتخابات های همزمان باشد و اولین آن را در سال ۹۲ داشتیم. در کشور ما انتخابات یک موضوع جدی برای مردم است و انتخابات ها معمولا دارای پیش لرزه و پس لرزه هایی بودند که شش ماه قبل و بعد انتخابات را در بر می گرفت که به نفع کشور نبود. برگزاری انتخابات های همزمان باعث شد هر دو سال یکبار انتخابات داشته باشیم تا کارهای کشور بهتر انجام شود.

باهنر با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: دو انتخابات بسیار مهم امسال برگزار خواهد شد که هر کدام از این دو انتخابات بسیار مهم است. مجلس خبرگان تاثیر اش در پشتوانه اش برای ولایت است و تاثیر تقویت ولایت برای اسلام و انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: در حال حاضر جامعتین تلاش های بسیار خوبی انجام داده اند و جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز به جامعتین برای انتخابات مجلس خبرگان کمک خواهد کرد .

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: برخی ها خواب های آشفته ای برای مجلس خبرگان دیده اند و به دنبال تعبیرآن هستند تا بتوانند اقلیتی را به مجلس خبرگان وارد کنند و از آنجا ساز نا کوکی را علیه نظام بزنند که ما امیدواریم خواب آنها تعبیر نشود.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: انتخابات مجلس و ریاست جمهوری اهمیت و تاثیر اش در زندگی مردم مهم است و تا عمق خانه ها و خانواده ها و افکار بچه ها و همه اعضای جامعه نفوذ می کند.

باهنر تصریح کرد: اگر مجلس، مجلس کارآمدی نباشد و تصمیمات غلطی بگیرد هزینه زیادی دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سه دوره قبلی انتخابات مجلس اصلاح طلبان فرصت خودنمایی و روحیه و انرژی نداشتند و رقابت میان اصولگرایان بود گفت: اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس آینده تردیدی نیست که جدی و قوی کار خواهند کرد و وارد انتخابات می شوند و این نقطه تهدیدی است زیرا سیاستهای راهبردی تنظیم کرده اند.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان داشت: رفتار اصلاح طلبان نسبت به گذشته عوض شده اما اعتقادات آنها عوض نشده است. وحدت و انسجام و همدلی توصیه های کلی آنها برای انتخابات است و در دستشان منشورهایی دارند که مورد به مورد در حال کار کردن هستند که اصولگرایان با همدلی و وحدت باید مراقب باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توافق هسته ای اظهار داشت: عادلانه ترین سخن را در مورد توافق خود رئیس جمهور با مثالی که درباره فوتبال و برد ۳ بر دو زد می توان در مورد توافق گفت. اگر کسی تصور کند ما سه بر صفر پیروز شده ایم و یا اینکه مملکت بر باد رفته است هر دوی این تحلیل ها اشتباه است.

نایب رئیس مجلس تاکید کرد: مساله هسته ای را نباید تخریب کنیم هر چند ممکن است انتقاداتی وجود داشته باشد اما تخریب کار تیم مذاکره کننده ظلم به آنها است.

باهنر تصریح کرد: دولت می خواهد از مصاف هسته ای که بیرون آمده بیشترین استفاده را کند .

۱۳۹۴/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...