نسخه چاپی

نخستین اظهارنظر احمدی‌نژاد پس از توافق

محمود احمدی نژاد شامگاه پنج شنبه در یادواره شهدای شهر چلیچه در شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینكه مستكرین از تاثیر گذاری ملت ایران در تغییر مناسبات جهانی كینه دارند و به دنبال انتقام جویی هستند، اظهار داشت: نقش آفرینی ملت ایران در مناسبت های جهانی موجب كینه مستكبرین شده است.

به گزارش نما به نقل از انتخاب، محمود احمدی نژاد شامگاه پنج شنبه در یادواره شهدای شهر چلیچه در شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مستکرین از تاثیر گذاری ملت ایران در تغییر مناسبات جهانی کینه دارند و به دنبال انتقام جویی هستند، اظهار داشت: نقش آفرینی ملت ایران در مناسبت های جهانی موجب کینه مستکبرین شده است.

وی عنوان کرد: ملت ایران در حال تغییر مناسبت های جهانی به نفع ارزش های اسلامی است و این مناسبات بر علیه مستکبرین در حال تغییر است. رئیس دولت نهم و دهم بیان کرد:درهمه شکسته شدن هیمنه مستکبرین ریشه در فرهنگ شهادت دارد. وی افزود: ایجاد موج بیداری در ملت ها موجب نگرانی و جلوگیری از رسیدن به اهداف مستکبرین شده است. وی عنوان کرد: کسی که به دنبال شهادت است جز از خدا نمی ترسد و به دنبال خدمت به مردم است و کسی که به دنبال شهادت است یاور ستمدیده گان است.

رئیس جمهور پیشین کشور عنوان کرد: کسی که به دنبال شهادت است در برابر خلق خداوند متواضع است و شهید راه کمال را به همه نشان می دهد و شهادت طالبی راه و رمز پیروزی است و دشمن را خلع سلاح می کند. محمود احمدی نژاد ادامه داد: فرهنگ شهادت بزرگرترین لطف خداوند است و شهادت یک انتخاب از سوی انسان است. وی یادآور شد: مقام شهادت فقط برای کسانی بدست می آید که در راه خداوند ایثار می کنند و کسانی که در راه طاغوت و خودخواهی و قدرت طلبی کشته می شوند به جایی نمی رسند و هیچ مقامی در پیشگاه خداوند کسب نمی کنند.

۱۳۹۴/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...