نسخه چاپی

درمان زخم بستر جانبازان با سلول‌های بنیادین

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از درمان زخم بستر در مركز توانبخشی جانبازان با استفاده از سلول‌های بنیادین خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، عابدین عابدی‌مقدم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از درمان زخم بستر در مرکز توانبخشی جانبازان با استفاده از سلول‌های بنیادین خبر داد.

عابدی‌مقدم در ارتباط با خدمات ارائه شده در مرکز توانبخشی امام خمینی(ره)، گفت: مرکز توانبخشی امام خمینی(ره) در بوستان ملت مشهد مقدس که از قدیم فعالیت‌های ویژه‌ای داشته است بر اثر مجاهدت‌های خدمتگزاران در این مرکز در حال حاضر هیچگونه مشکلی در حوزه درمان و نگهداری از جانبازان عزیز ندارد.

عابدی‌مقدم تصریح کرد: درمان زخم بستر در مرکز توانبخشی جانبازان با استفاده از سلول‌های بنیادین به خوبی صورت می‌گیرد و جانبازان قطع نخاعی ما نیز در این حوزه تحت پوشش این درمان ویژه قرار دارند.

وی افزود: سربازان گمنامی با تمام اخلاص در آنجا کار می‌کنند و این ظرفیت با توجه به نیازهای جامعه جانبازان باید گسترش پیدا کند که خوشبختانه شهردار مشهد مقدس در این حوزه قول مساعدی داده‌ است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: با توجه به قول مساعد شهردار مشهد مرکز توانبخشی امام خمینی(ره) در حال حاضر با توسعه‌ای صد درصدی روبروست و بخشی از عملیات بهسازی این مرکز در حال حاضر اجرایی شده است.

وی با بیان این که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک پاسخگوی جانبازان بیشتری در این مرکز باشیم تأکید کرد: همزمان با این اقدامات برای بهسازی فضا و امکانات این مرکز تصمیم گرفتیم که در مشهد مرکز توانبخشی مرکزی درست شود که تمامی جانبازان متقاضی امکانات توانبخشی بتوانند از آن به نحو بهینه استفاده کنند.

۱۳۹۴/۵/۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...