نسخه چاپی

ظریف: قصد خداحافظی ندارم

لیبروی تیم ملی والیبال گفت: از برخی دست اندركاران والیبال ناراحتم اما قصد خداحافظی از تیم ملی را ندارم.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، فرهاد ظریف امروز در نشست خبری راه اندازی آکادمی والیبال در مشهد افزود: اگر بنا بود من را از تیم ملی کنار بگذارند به صراحت این مساله را عنوان می کردند تا در زمان دیدارهای تیم ایران با آمریکا و روسیه بطور رسمی از این تیم خداحافظی کنم.

او افزود: پس از مصدومیت دستم در یکی از دیدارهای مقدماتی لیگ جهانی برای درمان به ایران بازگشتم و پس از درمان تمرینات را ادامه دادم و امیدوار بودم بعد از بازگشت تیم به ایران دوباره در ترکیب آن حضور داشته باشم.

ظریف گفت: اما بعد از بازی خوب مرندی جایگزین من در تیم ملی والیبال، بنا به تشخیص سرمربی در ادامه مسابقات از من برای حضور در ترکیب تیم دعوت نشد و برایم بسیار سخت بود که با لباس شخصی برای تشویق تیم ملی در ورزشگاه آزادی حضور یابم.

لیبروی تیم ملی والیبال افزود: با این حال همواره برای حضور در ترکیب تیم ملی والیبال در رقابت های بین المللی حاضر هستم و به هیچ عنوان قصد خداحافظی از این تیم را ندارم.

ظریف با اشاره به راه اندازی آکادمی والیبال که سه سالن هم برای انجام تمرینات مربوط به این اکادمی در مشهد مورد بهره برداری قرار گرفته است گفت:از دیروز ثبت نام برای شرکت در این آکادمی آغاز شده است و علاقه مندان زن و مرد می توانند ثبت نام کنند.

وی افزود: از جمله اهداف راه اندازی این آکادمی توجه به رده های سنی پایه، گسترش ورزش والیبال در بین نوجوانان و جوانان و ارائه تجربیات بزرگان و مربیان مطرح ورزش والیبال به علاقه مندان این ورزش است.

او افزود: حضور در این آکادمی به هیچ عنوان برای پرکردن اوقات فراغت نیست بلکه استعدادیابی و ظرفیت سنجی بلند مدت استعداد های برتر ورزش والیبال کشور مهمترین هدف آن است.

فرهاد ظریف در دیدارهای نخست تا چهارم تیم ملی والیبال ایران در دور مقدماتی لیگ جهانی سال 2015 در کشورهای آمریکا و لهستان ملی پوشان کشورمان را همراهی کرد اما در ادامه مسابقات بنا به تشخیص اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی، در ترکیب این تیم در هشت مسابقه باقی مانده قرار نگرفت.

وی به اردوی آماده سازی تیم ملی برای حضور شایسته در جام جهانی که از هفته قبل آغاز شده هم دعوت نشده است.

۱۳۹۴/۵/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...