نسخه چاپی

رئیس مركز سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی مطرح كرد:

لجن مال كردن اصولگرایان در دستور كار اصلاح طلبان

عکس خبري -لجن مال کردن اصولگرايان در دستور کار اصلاح طلبان

محمد كاظم انبارلویی گفت:یكی از محورهای كار اصلاح طلبان ترویج اسلام رحمانی و سكولار در برابر اسلام واقعی است و با این شعار می‌خواهند جریان آیت الله مصباح یزدی را سیبل كرده و به عنوان جریانی افراطی معرفی كنند.

به گزارش نما محمد کاظم انبارلویی رئیس مرکز سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به موضوع براندازی نرم آمریکایی‌ها گفت: فاز شوم براندازی نرم از سوی آمریکایی‌ها در حال عملیاتی شدن است.

انبارلویی افزود:فاز اول آنها در 18 تیر 78 و فاز دوم در فتنه 88 و فاز سوم در سال 98 اتفاق خواهد افتاد. در مذاکرات می‌بینیم که آنها مهلت‌های 8 ساله و 10 ساله داده اند و فکر می‌کنند در این فاصله در تهران اتفاقاتی می‌افتد.وی افزود: آمریکایی‌ها پس از سال 92 مدلی را طراحی کرده اند که با سال 88 متفاوت است. در سال 88 تجویز آنها خشونت بود اما امروز می‌خواهند با مدل اعتدال مجلس دهم را از دست اصولگرایان خارج کنند. انبارلویی تصریح کرد: سیاه نمایی فعالیت‌های دولت گذشته در دستور کار است و می‌بینیم هر از گاهی از سوی اصلاح طلبان با ادعا‌های شگفت انگیز مدعی فساد سیاسی و مالی در اصولگرایان می‌شوند. پروژه لجن مال کردن اصولگرایان در دستور کاراصلاح طلبان است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از محورهای کار اصلاح طلبان ترویج اسلام رحمانی و سکولار در برابر اسلام واقعی است و با این شعار می‌خواهند جریان آیت الله مصباح یزدی را سیبل کرده و به عنوان جریانی افراطی معرفی کنند.

رئیس مرکز سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی تاکید کرد: باید مراقب حربه‌های دشمن در انتخابات آینده باشیم.

۱۳۹۴/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...