نسخه چاپی

در همایش احمدی‌نژادی‌ها چه می‌گذرد؟

جدیدترین اخبار از گردهمایی حامیان محمود احمدی‌نژاد كه صبح امروز در دانشگاه ایرانیان برگزار شده را در این خبر می‌خوانید.

به‌گزارش نما به نقل از تسنیم، گردهمایی حامیان محمود احمدی‌نژاد رئیس‌ جمهور سابق که از ساعت 9 صبح امروز (پنجشنبه) در دانشگاه ایرانیان در منطقه جنت‌آباد تهران آغاز شده، همچنان ادامه دارد.

در این همایش سیدمجتبی ثمره‌هاشمی، مجید نامجو وزیر سابق نیرو، علی نیکزاد وزیر سابق راه و شهرسازی، سیدشمس‌الدین حسینی وزیر سابق اقتصاد، خسرو معتضد تاریخ‌دان، مرتضی تمدن استاندار سابق تهران، علی‌اکبر جوانفکر، مهدی غضنفری وزیر سابق صنعت، بهروز مرادی و عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر اسبق کار و برخی دیگر از مدیران دولت‌های نهم و دهم حضور دارند.

سخنران اصلی این گردهمایی محمود احمدی‌نژاد بود و با برگزاری میزگردهایی درباره عملکرد دولت‌های نهم و دهم و پاسخ به سؤالات در حوزه صنعت و انرژی با سخنرانی مجید نامجو و ارائه پاورپوینت این همایش ادامه یافت.

حدود 450 نفر از مدیران دولت‌های نهم و دهم از تمامی استان‌ها در این گردهمایی حضور دارند و ورود به این همایش فقط با ارائه کارت دعوت ویژه و بازرسی بدنی و تحویل تلفن‌های همراه امکان‌پذیر است و از ورود خبرنگاران به محل برگزاری این مراسم جلوگیری شده است.

طبق آخرین اخبار واصله از این همایش، سید شمس‌الدین حسینی وزیر اقتصاد سابق درباره جمع‌بندی مذاکرات وین و نقد عملکرد اقتصادی دولت یازدهم سخنرانی کرده است.

در حال حاضر علی نیکزاد وزیر سابق مسکن در حال سخنرانی با محور نقد دولت یازدهم است.

۱۳۹۴/۵/۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...